• شنبه ٧ بهمن ١٤٠٢-٠٩:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٥٢
بابایی:

دستورالعمل‌های HSE به‌روزرسانی می‌شود/ پیمانکاران متخلف در لیست سیاه

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه HSE عمل نکنند؛ باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرگزاری شهر، مهدی بابایی با اشاره به اهمیت HSE در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اظهار کرد: دستورالعمل‌های مربوط به هر پیمان در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در حال بررسی برای بروزرسانی است؛ قرارداد اصلی ابلاغ شده اما مابقی دستورالعمل‌ها در حال ارزیابی است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه از جمله برنامه‌های آینده ما استقرار مسئولان HSE در نواحی است؛ یادآور شد: امیدواریم استقرار مسئولان سریع تر اجرایی شود و به عنوان یک ارکان عملکردی مورد توجه قرار بگیرد و صرفاً جایگاه تشریفاتی نداشته باشد.
وی همچنین تصریح کرد: باید در حوزه HSE شرایط به گونه‌ای در نظر گرفته شود که در صورتی‌ که یک پیمانکار به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکرد؛ اخطار بگیرد و جریمه شود.
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکنند؛ باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: