• دوشنبه ٨ آبان ١٤٠٢-١٢:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٨٧
بابایی خبر داد:

تدوین دستورالعمل HSE برای قراردادهای شهرداری تهران/ نظام‌نامه HSE در حال بررسی در شوراست

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تعاملی که با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران داشتیم، مقرر شد دستورالعمل اجراییHSE هرگونه قراردادی را که در شهرداری وجود دارد، تدوین و ابلاغ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از پایگاه خبری شهر، مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نظام‌نامه HSE به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیته ایمنی ارجاع شده است؛ اظهار کرد: جلسات بررسی نظام‌نامه در کمیسیون در حال برگزاری است.
وی همچنین تصریح کرد: نکاتی در این نظام‌نامه وجود دارد که نیازمند رفت و برگشت‌هایی بین کمیسیون و سازمان مدیریت بحران است تا تکمیل شود.
بابایی با تأکید بر اینکه در نظام‌نامه HSE به موضوع ایمنی توجه زیادی شده بود، خاطرنشان کرد: این در حالیست که به مسئله محیط زیست آنچنان که باید پرداخته نشده و قوتی که باید داشته باشد، ندارد که در رفت و برگشت‌ها، این موضوع در حال بررسی و تکمیل است.
عضو کمیسیون سلامت‌، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: در تعاملی که با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران داشتیم، مقرر شد دستورالعمل اجراییHSE  هرگونه قراردادی را که در شهرداری وجود دارد، تدوین و ابلاغ کنند و مسئولین HSE مناطق بر اساس این دستورالعمل بر اجرای آن از سوی پیمانکاران نظارت داشته باشند و اخطارهای لازم را بدهند.
وی با بیان اینکه در این نظارت‌ها ممکن است کارشناسان مناطق، پیمانکاران را به دلیل عدم رعایت دستورالمعل وارد لیست سیاه کنند، گفت: به این شکل اجرا و عملیاتی شدن دستورالعمل HSE در سطح شهر ملموس خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: