• سه شنبه ٢٦ دی ١٤٠٢-١٠:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٩٨
علوی: 2-209

میزان دریافتی کارمندان همواره از تورم عقب بوده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دولت یک سال است روی اعصاب کارمندان کشوری و لشکری می‌رود، خاطرنشان کرد: شما می‌نشینید و تصمیم می‌گیرد و دریافتی خوبی نیز دارید، اما میزان دریافتی کارمندان همواره از تورم عقب بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار انسان فارغ از مذهب و ملیت در غزه شهید شدند و چشم‌های دنیا بسته و هنوز چشمانشان بر این جنایت‌‌ها بسته است، اظهار کرد: استکبار در تلاش است تا بر جنایات خود در کرمان و همچنین جنایت علیه سردار اسلام و موضوع یمن سرپوش بگذارد.
وی افزود: اگر رسانه ها این موضوعات را از اولویت خارج کنند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.
عضو شورای شهر تهران ضمن تقدیر از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی برای ترمیم حقوق یادآور شد: دوستان ما در دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بودند که چون برخی مصوبات کمیسیون تلفیق بار مالی دارد ما می توانیم مستند به برخی از اصول قانون اساسی در صحن مجلس و حتی شورای نگهبان، رد کنیم.
علوی با بیان اینکه دولت یک سال است روی اعصاب کارمندان کشوری و لشکری می رود، خاطرنشان کرد: شما می نشینید و تصمیم می گیرد و الحمدالله دریافتی خوبی نیز دارید اما این مهم را بپذیرید میزان دریافتی کارمندان همواره از تورم عقب بوده است. 
وی ادامه داد: همیشه عقب ماندن میران افزایش حقوق از میزان تورم باعث شده سفره کارمندان کوچکتر شود و امیدواریم کسانی که در خصوص حقوق کارکنان فشار می آورند از مدیر ارشد تبدیل به کارمندان عادی نشوند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: