• چهارشنبه ٢٢ شهريور ١٤٠٢-٠٨:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤٩٩
صادقی مطرح کرد:

ایجاد شهرداری غیرحضوری در ایستگاه معاونت مالی/ تکالیف 5 گانه معاونت مالی برای تحقق شهرداری غیرحضوری + گزارش تصویری

رئیس کمیته شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان اینکه تحقق شهرداری غیر حضوری با جدیت از سوی کمیته هوشمند سازی دنبال می شود؛ گفت: موارد و مصادیق این امر در معاونت مالی و اقتصاد شهری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات و موانع در اجرای بندهای هوشمندسازی مرتفع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیته شفافیت و هوشمندسازی با موضوع هوشمندسازی و غیرحضوری‌کردن خدمات حوزه مالی، با حضور احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند، لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری و مدیران کل معاونت، جهانی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و نماینده مرکز نوسازی و تحول اداری با موضوع برگزار شد.
 
صادقی گفت: از ویژگی های حوزه مالی این است که تمامی حوزه های مأموریتی با آن مرتبط هستند و لذا تحقق اهداف هوشمندسازی در این حوزه، کمک شایانی به تحقق شهرداری غیرحضوری خواهد نمود. 
صادقی افزود: برگزاری این جلسات برای آن است که بتوانیم به یک فهم مشترک از موضوع شهرداری غیر حضوری برسیم و در این راه هماهنگی های مورد نیاز صورت گیرد. 
وی همچنین پس از استماع گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی، با اشاره به تکالیف معاونت مالی و اقتصاد شهری به عنوان خروجی این جلسه گفت: مقرر است معاونت مالی با همکاری و تعامل مستمر با مرکز تحول و نوسازی اداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرف مدت دو هفته، گزارشی از وضعیت فعلی راه‌اندازی سامانه صورت‌وضعیت، به تفکیک واحدهای اجرایی که این سامانه در آن‌ها راه‌اندازی شده و فرایندهای حوزه صورت‌وضعیت که در حال حاضر از طریق سامانه انجام می‌شود؛ به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال نماید. 
رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران افزود: همچنین معاونت مالی و اقتصاد شهری می بایست برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی کامل سامانه صورت‌وضعیت و تمام‌الکترونیکی‌شدن فرایندهای مربوطه از جمله الکترونیکی‌شدن کلیه اسناد و امضاها و حذف اسناد فیزیکی را به تفکیک واحدهای اجرایی موضوع این سامانه ارائه نماید.
وی گفت: معاونت مالی می بایست برنامه زمان‌بندی ارائه الکترونیکی خدمات سیزده‌گانه از جمله برگزاری الکترونیکی معاملات شهرداری تهران، صدور چک الکترونیک، بررسی و تأیید اسناد مالی، بررسی و تأیید صورت‌وضعیت های پیمانکاری، امضای الکترونیک، فروش اینترنتی فروشگاه های وابسته به شهرداری و ... روی درگاه واحد شهروندی را به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال نماید. 
وی ادامه داد: این معاونت همچنین می بایست برنامه زمان‌بندی تمام‌الکترونیکی‌شدن فرایندهای انجام معاملات و حذف اسناد فیزیکی را به تفکیک واحدهای اجرایی به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال نماید.
 
گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید:
yun.ir/qtt7v4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: