• دوشنبه ١٨ ارديبهشت ١٤٠٢-١٣:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٥٦
احمد صادقی:

تعریف پروژه ها بر اساس نیاز سنجی محلات تجربه ای موفق و ادامه دار خواهد بود/ به دنبال رفع مشکلات شهروندان بر اساس خواست و نیاز آنان هستیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از منطقه 20، گفت: به بار نشستن پروژه های توسعه محله ای که بر اساس نیاز سنجی محلات صورت گرفته بود و سبب رضایت و خشنودی شهروندان شده نشان از آن دارد که این مسیر، مسیر درستی است و می بایست ادامه دار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نخستین گام از پایش طرح رصد۲ در راستای به ثمر نشسن کد پروژه های تعریف شده توسعه محله ای، از منطقه 20 بازدید به عمل آوردند. محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند و میثم مظفر رییس کمیته بودجه شورا به همراه سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 در این بازدید حضور داشتند. در این بازدید کد پروژه هایی که بر اساس طرح رصد به عنوان پروژه توسعه محله ای دارادی ردیف و اعتبار مصوب در بودجه شده بودند مورد بازدید قرار گرفت. احمد صادقی در جریان این بازدید گفت: سال گذشته کمیسیون برنامه و بودجه طرحی را به عنوان طرح رصد به اجرا گذاشت که بر اساس آن پروژه های توسعه محله ای بر اساس نیاز شهروندان تعریف شد یعنی خود محلات نیاز هایشان را از طریق معتمیدن مطرح کردند و این پروژه ها تعریف و در بودجه سنواتی مصوب شد. وی ادامه داد: امروز در اولین بازدید دوره ای که با هدف پیگیری اجرای این پروژه ها از منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه تهران صورت گرفت، شاهد به بار نشستن این پروژه ها و صد البته رضایت شهروندان بودیم که نشان می دهد اجرای پروژه ها بر اساس نیاز سنجی شهروندان اقدام درست و به هنگامی بوده است. صادقی افزود: امروز پروژه هایی را مشاهده کردیم که سال گذشته وجود نداشتند نظیر مرکز ورزش، نوآوری و خلاقیت شهر دخت که مختص دختران است و یک مرکز مجهز و مورد نیاز دختران منطقه 20 بود و شکر خدا که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. صادقی ادامه داد: البته برخی پروژه ها به سبب اینکه نیاز به ارتباط و هماهنگی بین دستگاه های دولتی نظیر وزارت میراث فرهنگی دارد پیشرفت چندانی نداشته اما عمده پروژه ها به پیشرفت بیش از 86 درصد رسیده است که جای تقدیر از عوامل شهرداری دارد. صادقی همچنین در بازدید از مجموعه ورزشی آوینی (زمین چمن فوتبال) با ابراز گلایه از سازمان ورزش گفت: این مجموعه ها بر اساس درخواست شهروندان و برای شهروندان ساخته شده و لذا باید در اختیار آنان قرار گیرد سازمان ورزش باید در هماهنگی با شهرداری منطقه ساز و کاری ایجاد کنند که از این مجموعه ها به نحو احسن استفاده شود نه آنکه مجموعه ای آماده بهره برداری باشد اما مورد استفاده قرار نگیرد. عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 20 بیشترین کد پروژه ها توسعه محله ای را دارا هست با 102 کد پروژه و لذا از این منظر دارای اهمیت فراوان است. صادقی همچنین در بازدید از توسعه و نوسازی محله نفر آباد، سرپوشیده کردن کانال محله عباس آباد، احداث سایت لک لک ها، ایجاد قطب فرهنگی ، گردشگری بی بی شهربانو گفت: این پروژه ها همه بر اساس نیاز سنجی شهروندان خود محلات صورت گرفته و امروز شاهد هستیم که خود شهروندان نیز از اجرای این پروژه ها ابراز رضایت می کنند. نظیر سرپوشیده کردن کانال محله عباس آباد که هم سبب رفع بوی بد این محله و هم سبب ارتقا ایمنی شهروندان در رفت و آمد هایشان شده و چه اقدامی مهمتر و بهتر از این . صادقی در پایان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تهران به جد به دنبال اجرای درخواست ها و بر طرف ساختن نیاز شهروندان هستند و با قدرت و همیت تمام پیگیری طرح رصد در مناطق را در دستور قرار خواهند داد و برای تعریف پروژه های آینده نیز همین مسیر را ادامه خواهیم داد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: