• دوشنبه ٢٩ خرداد ١٤٠٢-١٥:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٨٨
رئیس کمیته گردشگری شورا:

مقدمات راه‌اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران فراهم شده است

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در این هفته خبرهای خوبی را در خصوص هلدینگ گردشگری شهرداری خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، درخصوص پیگیری ها درباره راه‌اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران، اظهار کرد: جلسات کارشناسی شورا و شهرداری درباره این باره انجام شده و به نتایج خوبی رسیده است، به طوری که احتمالا این هفته خبرهای تکمیلی در رابطه با راه‌اندازی این هلدینگ از سوی شهرداری  اعلام خواهد شد.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با بررسی مسائل مرتبط با نظام‌نامه مشارکت محله نیز خاطرنشان کرد: گزارشی در این زمینه آماده شده اما نظر اعضا این بود که گزارش با معاونت اجتماعی مرور شود و اگر جمع‌بندی نشد، در صحن مورد بررسی قرار بگیرد.
وی از برگزاری جلسه‌ای مشترک بین کمیسیون نظارت و حقوقی و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری حول محور نظام‌نامه مشارکت محله خبر داد و افزود: گزارش در این جلسه بررسی می‌شود و اگر به نتیجه برسیم دیگر نیاز نخواهد بود که در صحن بررسی شود؛ ما به دنبال این هستیم که مشکلات حل شود.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: