• يکشنبه ١٣ فروردين ١٤٠٢-٢٠:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٣٥٩
علوی، عضو شورای شهر تهران:

دره فرحزاد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاران در شهرداری این کلان‌شهر به‌ویژه در مناطق دو و پنج تلاش کردند تا فضای بیشتری در محدوده گردشگری دره فرحزاد برای ایام نوروز شهروندان فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همکاران در شهرداری تهران به ویژه در مناطق دو و پنج تلاش بسیاری کردند تا فضای بیشتری در محدوده گردشگری دره فرحزاد برای ایام نوروز شهروندان فراهم شود.

وی افزود: اتفاق خوبی در زمینه ایجاد فضای گردشگری در دره فرحزاد رخ داد و نسبت به سال‌های گذشته فضای بیشتری برای فراغت و تفریح خانواده‌ها فراهم و در این محدوده پاک‌سازی نیز انجام شد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که خانواده‌های زیادی از این فضای سرسبز و طبیعت بی‌نظیر و بکر پایتخت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه دره فرحزاد دارای چهار پاتوق به نام‌های ممد دراز، خزایی، پل آهنی و چهل پله است، تصریح کرد: شهرداری منطقه پنج با همکاری نیروی انتظامی در مراحل مختلف تا سی‌ام بهمن ‏۱۴۰۱،‬ ۸۷۲ نفر از معتادان متجاهر در پاتوق‌ها را جمع‌آوری کردند و به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

علوی با اشاره به اینکه این پاتوق‌ها به‌طور کامل پاک‌سازی شده است، اضافه کرد: در مرحله بعد با نیروی انتظامی هماهنگی‌هایی انجام و برای هر یک از این پاتوق‌ها کیوسک پلیس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کیوسک پلیس از جمع‌شدن دوباره معتادان و متجاهران در این پاتوق‌ها جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایمنا، فرحزاد یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق تهران است، که ساکنان پایتخت و گردشگران در طول سال از آن بازدید می‌کنند، این منطقه در روزهای تعطیل و پایان هفته‌ها بسیار پرازدحام است. موقعیت جغرافیایی مناسب دره فرحزاد و آب و هوای مطلوب آن سبب راه‌اندازی رستوران‌ها و باغچه‌های خانوادگی شده است و بسیاری افراد برای صرف غذا در محیطی سرسبز به این منطقه می‌روند. این منطقه در شمال غربی تهران، بین مناطق دو و پنج شهرداری قرار دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: