• شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٤٠٢-٢٢:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٤٤
شمس‌احسان مطرح کرد؛

لزوم نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی/ رصد و پایش اقدامات شهرداران مناطق در حوزه فرهنگی و اجتماعی

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی - اجتماعی در مناطق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست تخصصی کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز و با حضور «زهرا شمس‌احسان»، «سید احمد علوی» و «محمدجواد خسروی» شهردار منطقه 18 با کارکنان ادارات مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 برگزار شد.

شمس‌احسان با تاکید بر اینکه این نشست‌ها به صورت هفتگی در یکی از مناطق برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هدف از این نشست‌ها آسیب‌شناسی، رصد و پایش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی ادارات در طول دو سال گذشته معاونت در حوزه صف و ستاد و ارزیابی واقع‌بینانه برای سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌ است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات و مسائل مرتبط با این منطقه در حوزه فرهنگی باید شناسایی و برای آن‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: باید برای آینده در حوزه بانوان و دختران برنامه‌ریزی و چشم انداز ترسیم شود و بر اساس آن سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این نشست خاطرنشان کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار داری پنج بُعد است که باید در تمامی ابعاد آن کار شود و فقط به موضوع اشتغال بسنده نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه‌های فرهنگی دچار چالش‌هایی هستیم که باید به آن توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: شهروندان حاضر در برنامه‌ها دارای علایق و سلایق مختلفی هستند که باید در اجرای برنامه‌ها این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

شمس‌احسان اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که باید در دستور کار قرار گیرد موضوع خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های مختلف به خصوص مناسبتی است.

بر اساس این گزارش، در این نشست که پنج ساعت به طول انجامید کارکنان معاونت فرهنگی - اجتماعی منطقه ۱۸ مشکلات و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف را مطرح کردند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: