• چهارشنبه ٣ خرداد ١٤٠٢-١٠:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٨٢
به‌مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

بازدید شمس‌احسان از خیریه حکیمی منطقه ۱۲/مجموعه‌های شهرداری آماده خدمات رسانی به بانوان و دختران هستند

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در خیریه حکیمی منطقه 12 با مسئولین و دختران حاضر در این خیریه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر با حضور در مرکز خیریه حکیمی منطقه ۱۲ با دختران حاضر در این خیریه دیدار کرد.
در این دیدار مسئولین و دخترانی که در این خیریه حضور دارند مشکلات و مسائل خود را بیان کردند.
زهرا شمس‌احسان پس از شنیدن این مشکلات اظهار داشت: دخترانی که در این خیریه نگهداری می‌شوند متناسب با نیازها، آموزش و فراغت از ظرفیت‌های مجموعه‌های شهرداری استفاده کنند.
شمس‌احسان افزود: در کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران سعی شده است که سهم دختران در استفاده از زیرساخت‌های در اختیار شهرداری مدنظر باشد و با اتخاذ تدابیر، تدوین دستورالعمل و برگزاری نشست‌ها، جوانان و نوجوان و به‌ویژه دختران را در مرکز توجه قرار داده و رویه‌های موجود را به نفع این گروه‌ها متمایل سازیم.
رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: هم‌اکنون کانون‌ها، کتابخانه‌ها، مراکز فراموز و سایر زیرساخت‌های مرتبط برای ارائه‌ی خدمات، آماده بکارند و در نظر داریم این امکانات را افزایش دهیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: