• يکشنبه ٢١ اسفند ١٤٠١-١٧:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٣٠٩
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مطرح کرد؛

نقش تاثیرگذار سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در تصمیم‌گیری‌و سیاستگذاری‌ها‌

سوده نجفی در بازدید از نمایشگاه خیرین فجر که در راستای تامین پوشاک‌افراد کم‌برخوردار برگزار شده بود، بر نقش سمن ها و سازمان های مردم نهاد در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی از نمایشگاه خیرین فجر بازدید کرد، نجفی همچنین در نشستی که با تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولان و خیرین داشت با اشاره به نقش تسهیل‌گری‌ در توسعه چنین‌ اقداماتی از سوی خیرین گفت: امروزه در مدل حکمرانی مدیریت شهری حمایت و همفکری و تعامل با سمن ها و سازمان های مردم نهاد نسبت به گذشته نقش پررنگ تری پیدا کرده است.

عضو‌ هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره فرمایش حضرت امام مبنی بر اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند بر ضرورت استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌ها در سطوح مختلف تاکید کرد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان‌ سمن‌ها با اقدامات موثر خود بار مسئولیت مسئولان را کمتر می‌کنند و این اقدام قابل تقدیر است.
نجفی با بیان اینکه سازمان شهرداری تهران یک نهاد خدماتی است که با تغییرات صورت گرفته در سال‌های گذشته به یک نهاد اجتماعی خدمت‌رسان تبدیل شده است اذعان کرد: در همین راستا شهرداری تهران یک سری مسئولیت‌‌های اجتماعی را عهده‌دار شده است که به طرق مختلف به آن پرداخته میشود.
عضو شورای شهر تهران یاورآور شد: برای حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های خیرین تا جایی‌که متناقض با قانون نباشد برای تسهیلگیری در روند توسعه چنین بسترهایی پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: