• چهارشنبه ٢٧ ارديبهشت ١٤٠٢-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٢٦
پیرهادی؛

امیدواریم رضایتمندی شهروندان از فعالیت های بهشت زهرا (س)افزایش یابد/ وجود رویکرد جدید در بهشت زهرا (س)

رییس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از سازمان بهشت زهرا (س) بازدید کردند و در جریان فعالیت های این سازمان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان این بازدید اظهارداشت: نگاه جدید در بهشت زهرا (س) قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در بحث های زیرساختی باید به پتانسیل رفاهی مردم و مراجعه کنندگان توجه شود، توصیه کرد: مدیران سازمان بهشت زهرا (س) برای مسایل رفاهی و موضوعات ترافیکی و فضای سبز اقدامات ویژه ای انجام دهند .

پیرهادی با اشاره به حضور خانواده های متوفیان در بهشت زهرا بر ضرورت ایجاد رفاه نسبی برای این افراد تأکید کرد و افزود: افزايش مبلمان شهري و سرويس هاي بهداشتی و نمازخانه از اين موارد هستند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران 

در مورد ایجاد قطعات جدید در بهشت زهرا، اظهار داشت: این امر نیازمند مطالعات و بررسی بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هزینه های نگهداشت سازمانها و شرکتها باید کاهش پیدا کند، گفت: در بودجه کل سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران باید هزینه های جاری کاهش یافته و تلاش ها بر افزایش خدمت رسانی متمرکز شود.

پیرهادی در موضوع خدمات رسانی در بهشت زهرا (س) بر شرط رضایتمندی مراجعان تاکید کرد و اظهار داشت: افزايش هر چه بيشتر رضايتمندي مردم در بهشت زهرا در قسمت هاي مختلف اعم از نگهداشت و فضاي سبز و فضاسازي مناسب بايد بهبود يابد.

وی‌ همچنین خواستار حفظ فضاهای قدیمی موجود در بهشت زهرا و حفظ المان های اصلی قبور شهدا شد تا در پی آن حال و هوای معنوی بهشت زهرا حفظ شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران همچنین از قطعات مختلف از جمله شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم، شهدای خدمت و شهدای گمنام بازدید کرد و از اقدامات صورت گرفته در اين قطعات تقدير كرد.

وی در جریان بازدید و‌ قرائت فاتحه در قطعه شهدای خدمت، از شهید علی امینی، شهید آتش نشان یاد کرد و با ذکر خاطره ای از این شهید والامقام اظهار داشت: یکی از خواسته های شهید بزرگوار در زمان حیات شان، ایجاد ایستگاه آتش نشانی در محله زرگنده بود که به خواست این شهید این امر محقق شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: