• سه شنبه ١١ بهمن ١٤٠١-١٣:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٦٣
در کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و خدمات شهری شورا صورت گرفت؛

بررسی لوایح عوارض و بهای خدمات حوزه خدمات شهری

در کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، لوایح عوارض و بهای خدمات حوزه خدمات شهری شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ در این جلسه که روسای کمیسیون های برنامه و بودجه و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران و معاون خدمات شهری و مدیران عامل و مدیران سازمان های مربوطه حضور داشتند 9 مورد از لوایح مربوط به عوارض و بهای خدمات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر گردید تا این مصوبات جهت تایید نهایی در صحن شورا به هیئت رئیسه ارائه گردد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار، مدیرعامل پسماند، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و مدیران سایر بخش ها در این جلسه حضور داشتند که در این کمیسیون مشترک دو لایحه مربوط به سازمان میادین میوه و تره بار، سه لایحه مربوط به عوارض پسماند و لوایحی در خصوص عوارض فضای سبز و گسترش فضای سبز، بهای خدمات باغ پرندگان، بهای عوارض ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
گفتنی است بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شورای اسلامی شهر تهران می بایست تا پایان بهمن ماه عوارض و بهای خدمات کلیه حوزه های مربوط به سال 1402 شهرداری تهران را به تصویب برساند. 
برهمین اساس کمیسیون برنامه و بودجه پیگیر برگزاری دیگر کمیسیون های مشترک و اعلام نتیجه آنها به هیئت رئیسه جهت طرح در صحن شورا است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: