• يکشنبه ٩ بهمن ١٤٠١-١٤:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٥١
در صحن شورا صورت گرفت؛ 12-125

تعیین تکلیف 29 پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیرباغ بودن

تعداد 29 پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیرباغ بودن در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورا با آرای موافق و مخالف اعضای شورا تعیین تکلیف شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در یکصدو بیست و پنجمین جلسه شورا، 29 پلاک ثبتی از حیث باغ بودن مورد بررسی اعضاء قرار گرفته و تعیین تکلیف شدند.

اولین مورد مربوط به ملکی با مساحت 664.5 متر واقع در منطقه یک بود؛ سند این ملک یک قطعه زمین بوده و حدنصاب درختان را نداشت؛ پلاک مذکور همچنین فاقد رای کمیسیون ماده 12 و گستره غالب فضای سبز بود، با توجه به موارد ذکر شد رای کمیسیون بر غیر باغ بودن این ملک بود، این پلاک در نهایت با 17 رای موافق، غیر باغ اعلام شد.

پلاک ثبتی بعدی ملکی به مساحت 1449 متر واقع در منطقه 2 بود، این پلاک حدنصاب درختان را نداشت اما سند آن یک قطعه باغ بود و گستره غالب آن حاکی از انبوه درختان بود؛ این ملک با رای اعضای کمیسیون ماده 7 در تیرماه 1392 باغ اعلام شده بود، بنا بر این شرایط کمیسیون معماری و شهرسازی این ملک را باغ اعلام کرد، این ملک در نهایت با 18 رای موافق اعضاء باغ اعلام شد.

به همین ترتیب در ادامه 27 پلاک ثبتی دیگر مورد بررسی قرار گرفت که از این میان تعداد 26 ملک واجد شرایط لازم بوده و با اکثریت آرای اعضاء باغ اعلام شدند و یک مورد دیگر نیز حد نصاب آراء را برای باغ بودن کسب نکرده و با تصویب شورا غیرباغ اعلام شد.

 گزارش تصویری یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران را در لینک زیر ببینید:

https://www.shoratehran.ir/page/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C?picview=2634

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: