• سه شنبه ٨ آذر ١٤٠١-١٢:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٦٤٥
مهدی بابایی در صحن شورا؛ 5-110

جدیت شورا برای راه اندازی ترمینال جدید شرق/ ترافیک خیابان دماوند به دلیل عدم انتقال ترمینال

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و دهمین جلسه شورای شهر با اشاره به پیگیری شورا و اختصاص بودجه برای راه اندازی ترمینال شرق بر ضرورت تسریع در راه اندازی این ترمینال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی با اشاره به حضور آقای فروزنده معاون شهردار تهران در جلسه شورای شهر، گفت: از روز اول که شورای شهر تشکیل شد چند نفر از اعضای شورای شهر نسبت به ضرورت راه اندازی ترمینال شرق تذکراتی را ارائه کردند.
وی افزود: برای راه اندازی ترمینال شرق بودجه مناسبی در نظر گرفته شده و درخواست شورا این است که این ترمینال به زودی راه اندازی شود.
بابایی با بیان اینکه ۴۸۱ روز از تشکیل مدیریت جدید شهری می گذرد، گفت: بهره برداری و راه اندازی ترمینال شرق خواسته جدی همه اعضای شورای شهر از شهرداری تهران است.
وی با بیان اینکه اصلاحیه خیابان دماوند رعایت شده و تنها نقطه ای که اصلاحیه انجام نشده مقابل ترمینال فعلی در خیابان دماوند است، اظهار داشت: عدم انجام اصلاحیه خیابان دماوند در مقابل ترمینال  فعلی، به دلیل عدم انتقال ترمینال بوده است و شهروندان در تمام ساعات روز، همواره در این نقطه شاهد ترافیک هستند.
 
چمران: راه اندازی ترمینال شرق با جدیت دنبال شود
مهدی چمران رییس شورا در تایید به تذکر مهدی بابایی عضو شورا اظهار کرد: این کار باید با جدیت دنبال شود، ضمن آنکه این فعالیت تا ۹۰ درصد آن تمام شده بود، اما چون به بهره برداری نرسیده دچار آسیب شده و به زیر نود درصد رسیده؛ علاوه بر اینکه این سرمایه ملی مستهلک شده و باید نسبت به امکانات موجودی که دارد به بهره برداری برسد و بودجه مورد نیازش تامین شود. 
وی افزود: علاوه بر اینکه باید اقدامات فوری برای استفاده از امکانات جاری اتوبوس و مترو صورت گیرد باید اعلام کرد که باید تلاشها در این موضوع تسری یافته و اقدامات تکمیلی لحاظ شود تا منجر به تامین نیاز شهروندان برای سهولت در تردد شود. 
در ادامه لطف الله فروزنده در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات رسانی خودرو سرویس‌های شهرداری برای ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان استثنائی اظهار کرد: قراردادها در این زمینه در مدت اخیر منعقد شده است. ما پیش از این پنج میلیارد تومان پرداخت کرده ایم و اخیراً نیز ۶ میلیارد تومان پرداخت شده است. 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص وضعیت یادمان سازه نیز یادآور شد: مسئولیت یادمان سازه تغییر نکرده است؛ یکی از اقدامات ما خرید مصالح از طریق بورس برای پروژه های عمرانی است و این مسئولیت ها به یادمان سازه واگذار شده تا سازمان سرمایه گذاری تأمین مالی، کمک به شرکت ها و افزایش بهره وری آنها را دنبال کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: