• سه شنبه ١٠ آبان ١٤٠١-١١:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٦٢
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا: 3-102

شهرداری گزارشی از اقدامات برای مدارس را به صحن شورا ارائه دهد

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز اظهار داشت: گزارشی از اقدامات شهرداری برای دانش آموزان در شورا ارائه شود و شهرداران مناطق ارتباط و ساز و کار ارزشمند و مشخصی با مدارس داشته باشند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه فوریت در پرداختن به تذکرات توسط شهرداری باید بعنوان یک رکن تعریف و مورد توجه قرار بگیرد، تأکید کرد: برخی تذکرات دارای فوریت نیست اما بعضی مقوله ها علاوه بر دارا بودن فوریت نیازمند اقدام عاجل و رفع آن و ارائه گزارش در صحن شورا است.
وی افزود: ما چندی قبل در خصوص وضعیت آب تهران تذکر داریم و اعلام کردیم که سازمان زیباسازی در خصوص اطلاع رسانی در مورد کم آبی اقدام کند اما هیچ گزارشی به شورا ارسال نشده است
وی با اشاره به روز ۱۳ ابان که در تقویم بعنوان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی لحاظ شده ضمن تبریک این روز به اینده سازان این کشور اعلام کرد: در سنوات گذشته معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران دستورالعمل ها و اعتبارات خاصی را برای همکاری و مشارکت با آموزش و پرورش و مدارس ترتیب داده بود.
عباسی یادآور شد: گزارشی از اقدامات شهرداری برای دانش آموزان در شورا ارائه شود و شهرداران مناطق ارتباط و ساز و کار ارزشمند و مشخصی با مدارس داشته باشند.
این عضو شورا ضمن تقدیر از اجرای طرح خدمت گفت: جا دارد از زحمات نیروهایی که نسبت به آسفالت معابر و بهبود وضعیت انهار اقدام می کنند، تشکر کنم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: