• يکشنبه ١٥ آبان ١٤٠١-١٣:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٨٣
مهدی عباسی: 6-103

توطئه تجزیه ایران از دهه 20 آغاز و همچنان ادامه دارد

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با اشاره به استقبال گسترده امت اسلامی در سر دادن نوای انزجار از استکبار جهانی در یوم الله 13 آبان گفت: بیش از یک دهه است که توطئه کثیف دشمنان علیه این مرز و بوم تجزیه ایران بوده و هست اما این مردم هیچگاه نمیگذارند وجبی از این خاک به دست نا اهلان بیافتد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ مهدی عباسی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و سومین صحن علنی شورا در تذکری ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان، از حضور حماسی مردم کشور در ابراز انزجار از استکبار جهانی قدردانی کرد.
وی در یادآوری فرازهایی از کتابی با عنوان "استاد فرامرزی و قضیه آذربایجان" که محتوای آن به جنجالی ترین منازعه قلمی در تاریخ مطبوعات اختصاص یافته اظهار کرد:  تجزیه طلبی از سالهای دیرین و از دهه ۲۰ علیه کشور ایران مورد هجمه واقع می شده است. 
وی در خوانش بخشی از این کتاب گفت: تازه نهیب جنگ جهانی دوم فروکش کرده بود که ایران گرفتار آشوب ها، کشمکش ها و بلواهای داخلی شد و از قضا آن روزها ایران  در جوامع بین المللی معروف به  پل پیروزی بود همانند گوشت قربانی بدنبال از هم گسیختن کشور بودند.
عباسی در قرائت فراز مهم این کتاب که به رخدادهای دهه 20 اشاره داشت اذعان کرد: پس از اولتیماتوم روسیه علیه ایران نماینده آذربایجان زمانی که پشت تریبون قرار گرفت گفته بود" آن روز آزادی توام با استقلال ایران را دوست می داشتند و امروز آزادی با تجزیه ایران مد شده است، آن روز مرتجع و خائن کسی بود که متکی به دولت خارجی باشد و حیثیت، شرافت و استقلال خود را فدای او کند  و امروز مرتجع و خائن کسی است که طرفدار استقلال و وحدت ملی ایران باشد.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر محتوای این کتاب اظهار کرد: دشمن ما قریب به یک قرن است که به یک سبک عمل می کند و تنها ابزار آن فرق کرده است اما هدف همه این کنش ها تجزیه ایران است اما روز 13 آبان که با آن شکوه برگزار شد، نشان داد که این مردم، امتی هستند که با تمام زورگویی ها ذره ای از مام و خاک وطن را به دشمن ندادند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: