• شنبه ٣٠ مهر ١٤٠١-١٦:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٣٨٣
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران:

شورای شهر از برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برای شهروندان تهرانی حمایت می‌کند

محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» اظهار کرد: برای شادی و نشاط و تفریح شهروندان تهرانی که در این زندگی شهرنشینی حتماً نیاز مهمی برای آنان است، در شورا آمادگی داریم که هر برنامه خوبی را تصویب کنیم و مقدماتش را فراهم کنیم که این برنامه‌ها در طول سال برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» اظهار کرد: برای شادی و نشاط و تفریح شهروندان تهرانی که در این زندگی شهرنشینی حتماً نیاز مهمی برای آنان است، در شورا آمادگی داریم که هر برنامه خوبی را تصویب کنیم و مقدماتش را فراهم کنیم که این برنامه‌ها در طول سال برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» در دریاچه شهدای خلیج فارس عنوان کرد: برای اینکه ما نشان دهیم کشورمان از اقوامی بافرهنگ و با قدمت و پیشینه تاریخی قوی تشکیل شده است، باید فضایی وجود داشته باشد که این قدرت را به نمایش بگذاریم تا نسل جدید آن را ببینند.
وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این اقدام را به خوبی انجام داد و امکانی فراهم کرد که در یک محیط مناسب و در یک زمان کوتاه این قدرت به همه مردم یادآوری شود و به ویژه به نسل جوان‌تر ما آگاهی دهد که ایران یک کشور بزرگ و متشکل از اقوام گوناگون است و پیشینه تاریخی بسیار ارزشمندی دارد. وظیفه خودم می‌دانم از همه کسانی که برای برگزاری جشنواره «ایران عزیز» تلاش کردند، تشکر ویژه داشته باشم.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره اهمیت ترویج شادی و نشاط در شهر تهران گفت: در زندگی شهرنشینی شرایط ویژه‌ای داریم که ممکن است فرصت کمتری برای تفریح و نشاط جامعه وجود داشته باشد. شهرداری تهران به عنوان متولی این کلان‌شهر حتماً در این حوزه هم مسئولیت دارد. ما در زمان تدوین بودجه هم به دوستان شهرداری اعلام کردیم که در این بخش هر برنامه خوبی که شهرداری تهران اعلام کند حتماً کمیسیون بودجه شورای شهر حمایت می‌کند و تصویب می‌شود.
وی افزود: تا کنون تا جایی که پیشنهاد کردند، این مصوبات را داشتیم و الان هم اعلام می‌کنیم که برای شادی و نشاط و تفریح شهروندان تهرانی که در این زندگی شهرنشینی حتماً نیاز مهمی برای آنان است، در شورا آمادگی داریم که هر برنامه خوبی را تصویب کنیم و مقدماتش را فراهم کنیم که این برنامه‌ها در طول سال برگزار شود و محدود به یک هفته و ۱۰ روز نباشد. شهرداری تهران باید برنامه‌ریزی کند که در همه روزهای سال برنامه‌های متنوعی برای بهره بردن شهروندان داشته باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: