• چهارشنبه ٢٢ تير ١٤٠١-١٥:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٦٨٠
مهدی بابایی:

شهروندان در تماس با سامانه های شهرداری تهران از سگ گردانی شکایت کرده اند

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گویی با صداوسیما درباره اعلام ممنوعیت سگ گردانی از سوی پلیس نیروی انتظامی، گفت: در شهرداری تهران مراجعات متعدد شهروندان را داشته ایم و همچنین پیام های مختلف به سامانه ها از جمله ۱۳۷ داشته ایم که شهروندان با سگ گردانی در بوستان ها که موجب سلب آرامش، امنیت و آسایش آنها می شود، مواجه هستند.
وی با بیان اینکه کارمندان شهرداری تهران چون ضابط قضایی نیستند، نمی توانند راسا اقدام کنند، اظهار داشت: پلیس با استناد به ماده ۶۱۸ و۶۳۸  قوانین مجازات اسلامی میتواند به برخورد با متخلفین ورود می‌کند.
بابایی با تاکید بر اینکه قانون اعلام کرده که با افرادی که با اقدامات خود موجب سلب امنیت، آرامش و آسایش شهروندان می شوند، برخورد می‌شود، عنوان کرد: بر همین اساس پلیس نسبت به برخورد با افرادی که موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان می شوند، ورود کرده است.
وی اظهار داشت: در شهرداری تهران راسا توانایی نداریم که به این موضوع و درخواست شهروندان ورود کنیم چرا که کارمندان شهرداری تهران ضابط قضایی نیستند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که با ورود پلیس به این حوزه شاهد افزایش امنیت شهروندان در شهر تهران باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: