• سه شنبه ١٠ خرداد ١٤٠١-١٠:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٩٧
معدنی پور در بازدید از موسسه فرهنگی روزنامه همشهری:

اقتصاد رسانه موسسه فرهنگی همشهری تقویت شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار تقویت اقتصاد رسانه در موسسه فرهنگی همشهری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نرگس  معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی و سید احمد علوی با حضور در مجموعه روزنامه همشهری و ضمن بازدید از بخش های مختلف این موسسه در جریان آخرین وضعیت این موسسه قرار گرفتند.
در این بازدید محسن مهدیان مدیر عامل موسسه همشهری با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این مجموعه بسته ای از راهکارها و فرصت ها جهت بهبود وضعیت و توسعه خدمات موسسه همشهری به اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ارائه کرد.
همچنین در این جلسه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار تحول در محتوای تولیدی رسانه ای روزنامه همشهری شد و گفت: می بایست بحث اقتصاد رسانه در این موسسه فرهنگی به صورت جدی مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: چالشی هایی در موسسه همشهری وجود دارد که برای برون رفت از آنها باید راهکارهای مناسبی با نگاه اقتصادی ارائه شود. 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: موارد مورد نیاز برای رفع مشکلات کنونی روزنامه همشهری می بایست احصا شود و برای رفع موانع قانونی لوایح لازم از طریق شهرداری به شورا ارائه شود.
وی در پایان از سیاست عدم فروش املاک به منظور تامین هزینه های جاری موسسه همشهری تقدیر و تشکر کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: