• شنبه ٦ آذر ١٤٠٠-٢١:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣١٧٦
مهدی بابایی:

باید مشکل پایین بودن سرانه ورزشی در محله «شورا» منطقه ۱۳ حل شود

عضو شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکل پایین بودن سرانه ورزشی در محله «شورا» منطقه ۱۳ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با شورایان و معتمدین محله «شورا» در منطقه ۱۳ پایتخت ضمن شنیدن مشکلات این محله اظهار کرد: پایین بودن سرانه ورزشی در سطح محله «شورا» یکی از مشکلات اساسی این محله  است که باید به این موضوع رسیدگی شود؛ لذا درخواست اصلی اهالی  محله شورا این است که در بودجه ۱۴۰۱ در زمینه ورزشی این محله اقداماتی اساسی صورت بگیرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ضمن مذاکراتی که با شهردار منطقه ۱۳ و مدیران شهری این منطقه صورت گرفت مقرر شد زمینی برای افزایش سرانه ورزشی محله شورا در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.
 
بابایی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه هایی که در محله شورا مطرح شده، نبود بازار میوه و تره بار در این محله  است که  با توجه به پتانسیلی که در مسیر جاجرود وجود دارد؛  می توان با پوشاندن قسمتی از این مسیر  در زمینه تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت میدان میوه و تره بار اقدامات لازم را برای حل این مشکل انجام داد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: یکی دیگر از دغدغه هایی که در محله شورا وجود دارد بحث پل ارتباطی بین منطقه ۱۳ و منطقه ۸ است که با توجه به پیگیری های مستمری که جهت احداث پل مکانیزه توسط شورایاران محله شورا انجام شده است،  متاسفانه تاکنون این موضوع به نتیجه مطلوب نرسیده و  با مکاتبه ای که با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام می‌گیرد؛ امیدواریم به سرانجام رسیدن این پروژه سرعت بیشتری بگیرد.
 
وی گفت: خوشبختانه شورایان از وضعیت نگهداشت و دیگر مسائل منطقه ۱۳ رضایت داشتند و امیدوارم این مسئله الگوی مناسبی برای دیگر مناطق باشد تا مدیریت شهری به فکر توسعه و پیشرفت در محلات تهران باشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: