• شنبه ٢٢ آبان ١٤٠٠-١٣:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٣٦
مهدی عباسی در گفت‌وگو با میزان؛

باید گودهای پر خطر تهران تعیین تکلیف شود

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای مدیریت شهری ششم تهران ایمنی در پایتخت شرط اول است و هرنقطه ای از تهران که گود پر خطر وجود داشته باشد و پایداری سازه از نظر فنی دچار مشکل شده باشد جوابگوی ایمنی نباشد باید تعیین و تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد گود‌های پر خطر تهران اظهار کرد: برای مدیریت شهری ششم تهران ایمنی در پایتخت شرط اول است و هرنقطه‌ای از تهران که گود پر خطر وجود داشته باشد و پایداری سازه از نظر فنی دچار مشکل شده باشد جوابگوی ایمنی نباشد باید تعیین و تکلیف شود.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران همچنین در ادامه با تاکید بر معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران گفت: معماری ایرانی_اسلامی هویت ماست و بنده مطمئن هستم که اگر در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران طرح خوبی پیشنهاد شود شهروندان از آن استقبال خوبی خواهند داشت و همچنین می‌تواند برای شهر تهران خوب باشد؛ همچنین مطمئن هستم که سرمایه گذاران در زمینه ساخت و ساز از این موضوع اسقبال خواهند کرد.
وی در مورد اولویت های کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت:  تسهیل گری در امر صدور پروانه، شفافیت در امور و عملکرد کمیسیون و تعریف حقوق برابر و ایجاد آن،  وضع قوانین با ماندگاری بالا از موضوعاتی است که در   کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران دنبال خواهد شد.

عباسی در مورد عملکرد کمیته‌های نما نیز گفت: به نظرم باید به عملکرد کمیته‌های نما در پایتخت بازنگری صورت بگیرد و می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: