• شنبه ٨ آبان ١٤٠٠-١١:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٩٤
علیرضا نادعلی در گفتگو با میزان؛

توجه ویژه مدیریت شهری به نمادهای ایثار مدافعان سلامت در سطح پایتخت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر توجه ویژه مدیریت شهری به نمادهای مربوط به ایثار و رشادت مدافعان سلامت در سطح پایتخت تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با میزان در مورد استفاده از نماد‌های فرهنگی ایثار و شهادت در شهر تهران اظهار کرد: استفاده از نماد‌ها و آثار فرهنگی که نشان دهنده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند برای مدیریت شهری ششم تهران در اولویت است چرا که این موضوع باعث هویت بخشیدن به شهر خواهد شد و یک موضوع میهنی به شمار می‌آید.

وی افزود: شهدا جزو هویت ملی و میهنی هستند باید به این موضوع توجه ویژه شود و می‌شود با نصب سردیس‌ها و یا نصب بنر در شهر به این موضوع توجه کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مورد توجه به المان‌های شهری به شهدا مدافع سلامت گفت: رشادت کادر درمان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ در طول مدت مقابله با کرونا پزشکان و پرستاران در برابر کرونا ایستادگی کردند و باید مدیریت شهری تهران توجه ویژه‌ای به شهدا کادر درمان داشته باشد.

وی گفت: شورای اسلامی شهر تهران در زمینه تشکر و قدردانی از کادر درمان فعال خواهد بود قطعا در سطح شهر نماد‌هایی از مدافعان سلامت ایجاد خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: