• دوشنبه ١٥ شهريور ١٤٠٠-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٢٥
جعفر بندی شربیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،

تقدیر از قهرمانان ورزشی در صحن شورای شهر/ مدیریت شهری تکلیف مستقیمی در حوزه ورزش ندارد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: قرار است به زودی از قهرمانان ورزشی در شورای شهر تهران تقدیر شود تا امید و انگیزه‌ای در آن‌ها ایجاد شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران جعفر بندی شربیانی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  وظیفه شورای شهر این است که توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش داشته باشد و  ما در شورای ششم همت میگماریم تا در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی طرح‌هایی ایجاد شود.
 
وی با بیان اینکه  در تهران استعدادهای ورزشی فراوانی داریم که حتما باید به آنها توجه شود گفت: هرکدام از این استعدادها قابلیت قهرمان شدن در حوزه ورزش را دارند و می‌توانند پرچم ایران را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند همچنین تربیت چنین افرادی یکی از نکات الزامی است که باید مدیریت شهری آنرا در دستور کار خود قرار دهد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیریت شهری تکلیف مستقیمی در حوزه ورزش ندارد اما همیشه یاری و کمک رسان بوده، تصمیم داریم در دوره ششم  زیرساخت های لازم برای ترویج ورزش را  فراهم کنیم تا فضاهایی ایجاد شود که قهرمانان جایگاه خودشان را پیدا کنند.
 
شربیانی گفت: قرار است به زودی از قهرمانان ورزشی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران تقدیر شود تا امید و انگیزه‌ای در آنها ایجاد شود

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: