• شنبه ٢٨ بهمن ١٤٠٢-١٤:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٥٧
امانی تأکید کرد:

تأثیر فعالیت مراکز یاورشهر بر کاهش سرقت در پایتخت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در گذشته شاهد سرقت توسط معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها بودیم، گفت: خوشبختانه میزان سرقت توسط این افراد در روز کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از شهر، ناصر امانی با بیان اینکه به هر محله‌ای که مراجعه می‌کنیم، مردم از سرقت ناراحت هستند، اظهار کرد: متأسفانه معتادان و کارتن‌خواب‌هایی که در سطح مناطق حضور دارند، تجهیزات شهری و لوازم شهروندان را سرقت می‌کنند.
وی ادامه داد: برای مثال در یکی از محلات دوربینی که برای یک مغازه نصب شده بود به همراه کابل‌های آن به سرقت رسیده بود. در محله‌ای دیگر کابل‌های تلفن به سرقت رفته بود و همین، قطعی تلفن را در محدوده بزرگی به دنبال داشت.
امانی تصریح کرد: به راحتی نمی‌توان با سرقت مقابله کرد؛ تا زمانی که معتادان متجاهر در سطح شهر حضور داشته باشند سرقت نیز ادامه خواهد داشت. هرچند همه سرقت ها هم توسط این افراد نیست.
وی ادامه داد: برخی از این افراد به تنهایی و برخی دیگر به صورت گروهی دست به سرقت می‌زنند و از تاریکی شب سوء استفاده می‌کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اگر گشت پلیس به ویژه در معابر فرعی حضور داشته باشد آمار سرقت کاهشی خواهد بود، یادآور شد: به هرشکل تا زمانی که این معتادان به طور کامل از سطح شهر جمع‌آوری نشوند، سرقت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.
وی با اشاره به تأثیر فعالیت مراکز یاورشهر و نگهداری معتادان در این مراکز بر کاهش آمار سرقت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش ظرفیت مراکز یاورشهر شهرداری تهران که اخیراً به ۱۲ هزار نفر رسیده، وضعیت بهبود یابد.
امانی با بیان اینکه پیش از این در ساعات روز نیز شاهد سرقت توسط این افراد بودیم؛ اظهار کرد: خوشبختانه میزان سرقت در روز توسط این افراد کاهش یافته است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: