• شنبه ٩ دی ١٤٠٢-١٤:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٧٥
عضو شورای شهر تهران اعلام کرد؛

پایان رسمی فعالیت شورایاران در محلات تهران/ مهرها را پس بدهید

عضو شورای شهر تهران و نماینده رئیس ستاد هماهنگی مشارکت‌های محلات تهران با پایان فعالیت شورایاران، از جمع آوری مهرهای ویژه شورایاران در سطح محلات خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد فعالیت شورایاران در تهران گفت: شورای شهر تهران مصوبه ای تحت عنوان ستاد هماهنگی مشارکت محلات شهر تهران داشت که به نوعی با توجه به مشکلات قانونی شورایاران، جایگزین آنها در سطح محلات بودند این در حالی است که دوره فعالیت قانونی شورایاران مدتی است که به پایان رسیده اما شورایاران در راستای حل مشکلات مردم محلات و تا زمان استقرار آنها در محلات از مهرهایی که در اختیار داشتند، استفاده می کردند.
وی با بیان اینکه برابر تصمیم اتخاذ شده و با توجه به تغییر عنوان این نهاد مردمی و اجتماعی، مقرر شد مهر ویژه شورایاران که در اختیار رئیس یا دبیر محلات است، جمع آوری شود، تأکید کرد: هفته گذشته این موضوع در قالب نامه ای با امضای چمران رئیس شورای شهر تهران ابلاغ شد و همه شورایارانی که مهر در اختیار دارند می بایست مهرها را به معاونت اجتماعی منطقه خود و یا دفتر ستاد تا ۱۵ دی ماه تحویل دهند.
عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرانجام نامه اعضای شورای شهر تهران به رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه برای احیاء شورایاری و رفع مشکل قانونی آنها به کجا رسید؟ گفت: با اینکه چند جلسه در این خصوص تشکیل شده اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است و از آنجایی که پایان کار شورایاری رسیده بود و هیات امنای ستاد هماهنگی مشارکت محلات نیز انتخاب شدند، مهرها باید پس داده شود؛ البته دقت داشته باشید که اعضای شورای شهر در ستاد هماهنگی مشارکت محلات تهران باید نمایندگانی معرفی کنند که ما نیز عمدتا شورایاران را معرفی کردیم.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: