• جمعه ١٢ شهريور ١٤٠٠-١٥:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٩١
بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای ششم از منطقه 7 تهران

اولویت جلب رضایت شهروندان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای ششم شهر تهران در جریان بازدید از منطقه 7 تهران؛ اولویت تمام اقدامات مدیریت شهری را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد. 

 
 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی عضو شورای شم شهر شهر تهران به همراه شهردار، معاونین و جمعی از مدیران ارشد منطقه 7، ضمن بازدید از المان شهدای گمنام واقع در باغ موزه قصر و ادای احترام به شهدای ۸ سال دفاع مقدس، هدف از انجام این بازدیدهای میدانی را ارائه راهکارهایی موثر و قابل اجرا در حوزه های مختلف مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری توجه ویژه به پروژه های فرهنگی و تفریحی است که با توجه به میزان فعالیت‌های عمرانی منطقه ۷ در راستای ساخت و مرمت اماکن تفریحی و فرهنگی از جمله المان شهدای گمنام، مسجد خوارزمی، سرای محله نظام آباد، خانه امیر خسرو افشار و .... این امر کاملاَ رضایت بخش بوده است.
امانی در جریان بازدید از بوستان های جدید الاحداث سطح منطقه، به گفتگو با ساکنین و شهروندان پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از میزان رضایت آن‌ها در حوزه تجهیزات و امکانات رفاهی در این بوستان‌ها، عملکرد ویژه منطقه در امر نگهداشت، نوسازي، اجرای ویژه برنامه هاي مشاركت اجتماعي بسیار مثبت ارزیابی کرد. او جلب رضایت شهروندان از مدیریت شهری را اولویت تمام رویکردها و اقدامات عنوان کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران احداث و راه اندازی پارک آموزش ترافیک را یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه این منطقه خواند و تاکید کرد: احداث و بهره برداری از همراه سرای شهید مدنی جهت اسکان مراجعین معرفی شده از مددکاری بیمارستان امام حسین (ع)، توجه ویژه به وضیعت معیشتی شهروندان در شرایط کرونا، تملک و احداث ۶ بوستان در راستای توسعه فضای سبز، بهره برداری از میدان میوه و تره بار بهار از اقدامات شاخص این منطقه بوده که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
او در جریان دیدار بار خانواده شهیدان جوادنیا و گفتگوی صمیمانه با مادر 4 فرزند شهید، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و درباره خاطرات شهیدان با مادر شهید به گفتگو نشست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: