• سه شنبه ٥ مرداد ١٤٠٠-١٦:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٠٦٩
خلیل آبادی:

بیش از نیمی از آمار فوتی‌های کرونا برای تهران است

.

 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در سیصد و چهاردهمین جلسه رسمی این شورا ضمن قدردانی از زحمات و همگرایی چهارساله اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش و هیات رئیسه گفت: از مدیریت شهری، شهردار تهران و معاونان او نیز قدردانی می‌کنم.
 
وی ضمن تشکر از رئیس اداره متوفیات سازمان بهشت زهرا(س) عنوان کرد: آقای عبدی در آستانه بازنشستگی هستند و تمامی مدارک، پرونده‌ها و پاسخگویی به شهروندان بر عهده ایشان است و ای کاش می‌توانستیم با دعوت از چنین افرادی از آنان قدردانی کنیم و امیدوارم آقای خال در جایگاه مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) آنگونه که شایسته است از ایشان قدردانی کنند.
 
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای مظاهریان، معاون امور شورا نیز اخیرا سوگوار عزیزی شده‌اند که به ایشان تسلیت می‌گویم و برایشان طلب صبر می‌کنم.
 
خلیل‌آبادی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در پایتخت گفت: متاسفانه این روزها شاهد مصیبت‌های بسیاری هستیم و نیمی از درگذشتگانی که در آمارهای روزانه اعلام می‌شوند در تهران هستند.
 
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش عنوان کرد: مسئولان باید هرچه سریعتر برای واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از ابتلا به کرونا و دیگر اقدامات اهتمام بیشتری بورزند.
15-314

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: