• چهارشنبه ٩ تير ١٤٠٠-٠٨:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٢٠
محمدجواد حق شناس در آیین رونمایی از تندیس شهید عباسپور:

شهید عباسپور یکی از چهره های شاخص قربانی خشونت کور بود/ عکس

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در آیین رونمایی از تندیس شهید عباسپور یادآور شد: کشور ما همیشه از رنج خشونت های کور و بی پایان در عذاب بوده و شهید عباس پور وزیر ارزشمند نیرو یکی از چهره های شاخص خدمت بعد از انقلاب اسلامی، قربانی این خشونت های کور بود.

 
 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در مراسم رونمایی از سردیس شهید عباسپور در میدان توانیر اظهار داشت: شهید عباسپور متاسفانه در فاجعه هفت تیر که توسط شریرترین افراد روزگار صورت گرفت، از ادامه خدمت بازماندند.
او ادامه داد: یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی روز هفت تیر 1360 بود. روزی که مردم ایران باخبر شدند، شهید سید محمد بهشتی و چهار تن از وزرای ارزشمند کابینه شهید رجایی و نزدیک به سی تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ده ها تن از مدیران ارزشمند اجرایی کشور از جمله شهید عباسپور، وزیر نیرو در حادثه ترور و بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.
حق شناس افزود: کشور ما همیشه از رنج خشونت های کور و بی پایان در عذاب بوده و شهید عباس پور وزیر ارزشمند نیرو یکی از چهره های شاخص خدمت بعد از انقلاب اسلامی، قربانی این خشونت های کور بود. 
در ادامه حق شناس ضمن تشکر از سازمان زیباسازی شهرسازی تهران و شهرداری منطقه ۶ گفت: انصافا هوشمندانه عمل کردند و تلاشهایشان در این سال‌ها به شدت ارزشمند است. 
وی افزود: بسیار نیکوست که بتوانیم در نماهای شهری از هنر ارزشمند مجسمه سازی و ساخت تندیس ها و سردیس های چهره های مورد علاقه مردم بهره های لازم را بگیریم و برای زیبا سازی شهر و معرفی الگو ها به جوانان و فرزندانمان و همینطور برای بزرگداشت و تکریم این عزیزان به کار ببریم.
حق شناس در پایان ضمن سپاسگزاری گفت: این سیاست های شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم  و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی است که انصافا عزیزان ما در سازمان زیبا سازی تلاش خود را برای اجرایی کردن این سیاست ها به کار بردند.
لینک تصاویر:

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: