• دوشنبه ٢٦ خرداد ١٣٩٩-١٨:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٣٠
آرش حسینی میلانی در بازدید از حوضه آبخیز حریم منطقه ۲۲؛

لزوم همکاری مشترک شهرداری منطقه ۲۲ و اداره کل آبخیزداری تهران

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری در بازدید، از سازه‌های کنترل رسوب و آبخیزداری زیرحوضه کشار واقع در حوضه آبخیز کن بر لزوم همکاری مشترک شهرداری منطقه ۲۲ و اداره کل آبخیزداری تهران برای ساماندهی رسوب در حوضه بالادست و تاسیسات شهری در پایین دست تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بیت الملل شورای اسلامی شهر تهران سید آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از حوضه آبخیز حریم منطقه ۲۲ بازدید کرد. 
 
سید آرش حسینی میلانی  در ادامه پیگیری‌های انجام شده در مورد احیاء و ساماندهی روددره کن، با حضور در منطقه ۲۲، از حوضه آبخیز رودخانه کن بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گرفت. 
 
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری در این بازدید، از سازه‌های کنترل رسوب و آبخیزداری زیرحوضه کشار واقع در حوضه آبخیز کن بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل مرتبط با رسوب‌گذاری، ایمن‌سازی، حفاظت از بستر رودخانه بر همکاری مشترک شهرداری منطقه ۲۲ و اداره کل آبخیزداری تهران برای ساماندهی رسوب در حوضه بالادست و تاسیسات شهری در پایین دست تاکید کرد. 
 
علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و مسئولان دفتر کنترل سیلاب و امور مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این بازدید رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: