• سه شنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٢-١٤:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٠٧
در صحن شورا صورت گرفت؛ 10-144

پیرهادی از عدم تملک باغات در تهران گلایه کرد/ انتقاد از عدم تخصیص کامل اعتبار آتش نشانی

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسي گزارش « تفريغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداري تهران» از عدم تملک باغات در تهران و عدم تخصیص کامل اعتبار آتش نشانی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای ششم و در واکنش به قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 1400 شهرداری تهران گفت: با وجود اینکه صد درصد عوارض ایمنی ساختمان محقق شده اما تنها ۷۵ درصد آن به آتش نشانی تخصیص داده شده است.
پیرهادی تاکید کرد: اگر در جریان عدم تخصیص، برخی خریدهای لازم انجام نشود و در شهر حادثه ای رخ دهد، برای شهروندان مخاطره ایجاد می شود. 
وی افزود: در ردیف قطع اشجار نیز اینگونه است؛ در سال ۱۴۰۱ بخش عمده ای از پول قطع اشجار مانده و آنقدر بروکراسی اداری زیاد است که هنوز خرید باغات انجام نشده است.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مقرر بود چند باغ از محل قطع اشجار در تهران خریداری شود، تاکید کرد: تا کنون چهار باغ خریداری شده و خرید تعدادی از باغات در فرایند بروکراسی مانده است.
وی با تاکید بر اینکه تملک باید سریع‌تر انجام شود، گفت: با تورمی که وجود دارد، به شدت ارزش پول از بین می‌رود اما تملک انجام نشده است.
پیرهادی تاکید کرد: چند باغی که مصوب شده باید خریداری و پس از تجهیز به عنوان بوستان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: