• يکشنبه ١١ خرداد ١٣٩٩-١٥:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٨٤
آرش حسینی میلانی در جلسه آنلاین با اعضای ستاد شورایاری‌ها و رابطین مناطق22 گانه شهر تهران:

امضا شورایاران مقدس است و آنها به مسائل و مشکلات محلات خود اشراف دارند

نایب رییس ستاد شورایاری ها گفت: امضا شورایاران مقدس است و این شورایاران هستند که به مسائل و مشکلات محلات خود اشراف دارند، و اجازه نخواهند داد آسیبی به محله آنان وارد شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران، جلسه آنلاین رییس و نایب رییس و اعضای ستاد شورایاری‌ها با رابطین مناطق22 گانه شهر تهران، با محور نوع تعامل شورایاران با شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار گردید. در این جلسه شورایاران به ارائه دیدگاه‌های خود در ارتباط با پروژه‌های کوچک‌مقیاس که قرار است با تأکید شورایاران در محلات اجرایی شود، تأکید ویژه‌ای کردند.

 سید آرش حسینی میلانی، نایب‌رئیس ستاد شورایاری‌ها در این جلسه گفت: دغدغه‌های رابطین مناطق 22 گانه  مطرح نشان می‌دهد، باید تعامل و همکاری ویژه‌ای بین شهرداری‌ها و هیات رئیسه شورایاری‌ها و رابطین به ‌صورت مستمر وجود داشته باشد. اگر این تعامل در سطحی مناسب صورت نگیرد، به ‌طور طبیعی انتظار اینکه پروژه‌های کوچک‌مقیاس در سطح محلات اجرایی شود، دور از واقعیت است.

 حسینی میلانی در این ‌ارتباط تأکید کرد: شخصا رایزنی در ارتباط با جایگاه شورایاری‌ها در پروژه‌های کوچک‌مقیاس با شهردار تهران را دنبال خواهم کرد. زیرا این تعامل فرصت  مناسبی برای شهرداری و شورای پنجم است.

 میلانی افزود: خوشبختانه فهرست پروژه‌ها توسط شورایاران محترم آماده‌شده و تنها چند منطقه باید فهرست خود را نهایی کنند. البته جز چند شهردار منطقه که با شورایاران در هماهنگی هستند، مدیران سایر مناطق نتوانسته‌اند به تفاهمی دراین ‌ارتباط با شورایاران دست یابند و ستاد شورایاری‌ها درصدد خواهد بود، جلساتی بین شهرداران مناطق و شورایاران به ‌منظور هماهنگی بیشتر بین آنها برگزار کند.

 عضو شورای شهر ادامه داد: نباید اجازه داد پروژه‌های کوچک‌ مقیاس از مسیر خود منحرف شود. و حتی برخی از مناطق درصدد هستند، پروژه‌های عمرانی خود را از این طریق تأمین اعتبار کرده و مجوز آن را دریافت نمایند. البته شورایاران به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهند داد چنین آسیبی به اعتبار  آن‌ها وارد شود. امضا شورایاران مقدس است و این شورایاران هستند که به مسائل و مشکلات محلات خود اشراف دارند و در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

 حسینی میلانی به عامل زمان در اجرای پروژه‌های کوچک‌ مقیاس اشاره کرد، و گفت: باید حداقل‌های موارد قطعی و ضروری در محلات مشخص شود و در هر محله‌ای 10 تا 15 پروژه قطعی باید مشخص گردد. تمرکز شورایاران بر این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است. و ستاد شورایاری‌ها نیز تلاش خواهد کرد که تعامل بهتری بین شورایاران و شهرداران مناطق برقرار شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: