• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-١٦:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٥١
محمد علیخانی تذکر داد

چرا شهردار تهران به قول خود مبنی بر مشورت با شورا و کمیسیون های تخصصی عمل نمی کند؟

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر شهرداری بر رویه بی اعتنایی وعدم استفاده از نظرات کارشناسی کمیسیون های تخصصی شورا ادامه دهد، کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا دیگر هیچ همکاری با معاونت مربوطه نخواهد داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد علیخانی در دویست و هشتمین جلسه شورا با بیان تذکری به شهردار تهران گفت: تاکید ما همیشه بر مشورت و استفاده از نظرات کارشناسی اعضای شورا و  کمیسیون های تخصصی شورا بود. و این قولی بوده که شهردار تهران نیز وعده آن را داده بودند. اما در روزهای اخیر و در روزهایی که به واسطه ویروس کرونا نسبتا با بحران مواجه هستیم، بویژه در حوزه ترافیک طرح هایی از سوی شهرداری در شورای ترافیک مطرح شده، که به واسطه عدم برخورداری از انجام مطالعات لازم و عدم بهره گیری از نظرات تخصصی کمیسیون  تخصصی شورا، متزلل بوده و بعضا از سوی مراجع دیگر رد می شود، که این امر سبب آسیب وارد آمدن به جایگاه شورا شده است.

علیخانی ادامه داد: این در حالی است که اکثر مردم اتخاذ این قبیل تصمیمات را از سوی شورا می دانند و همین امر جایگاه شورا را تهدید می کند.

وی افزود: آقای حناچی شما قول داده بودید که با اعضای شورا و کمیسیون های تخصصی مشورت می کنید. چرا به قول خودتان عمل نمی کنید؟ چرا به برخی مدیران بی تجربه اعتماد می کنید. اما به شورا نه؟ چرا اعضای شورا باید دنبال مدیران شهری بروند، برای اینکه می خواهند به آنان کمک کنند؟

علیخانی گفت: لذا به شهردار تهران  تذکر می دهم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید. و در صورت تکرار این رویه کمیسیون عمران دیگر هیچ همکاری با معاونت مربوط نخواهد داشت.

19-208

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: