• شنبه ٢٢ خرداد ١٤٠٠-١١:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٧٤
علیخانی؛

هشدار عضو شورای شهر نسبت به پیامدهای قهر با صندوق رای

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به عواقب و پیامدهای عدم شرکت در انتخابات هشدار داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایسنا، محمد علیخانی گفت: من خودم از کارمندان شهرداری تهران هستم و ۲۸ سال سابقه کار دارم. من در سال ۷۲ در شهرداری استخدام شدم و ۴۰ هزار تومان حقوق داشتم. خاطرم هست با این حقوق چهار یا پنج سکه تمام قابل خرید بود اما با حقوق امروز حتی ربع سکه هم نمی‌شود خرید. این نشان می‌دهد که شرایط جامعه کارگری ما چقدر سخت شده است.

وی گفت: فراکسیون کارگری شورای شهر تهران از کارگران و اقشار ضعیف و پرسنل شهرداری حمایت کرد و مشکلات رانندگان اتوبوس، راهبران مترو، رانندگان خودرو سرویس، شهربانان و ...  را پیگیری و تا حد ممکن حل و فصل کرد و سعی کرد درخواستی را بی‌جواب نگذارد.

علیخانی شرایط کشورمان در منطقه را شرایطی ویژه دانست و گفت: کشورهای اطراف ما این مشکلاتی را که ما داریم، ندارند. متاسفانه یک نوع تفکری مانع عادی کردن روابط کشور ما با دنیاست و اجازه نمی‌دهد که این اتفاق بیفتد. در دوره اول آقای روحانی دیدیم که خیلی از مشکلات به سمت حل پیش رفت اما دردوره دوم با بعضی تندروی‌های داخلی و دشمن‌ های کشورهای خبیث در کنار دیوانه‌ای مانند ترامپ مشکلاتی را ایجاد کرد و امروز می بینیم که مشکلات ما زیاد شده است.

وی ادامه داد: قهر مردم با صندوق رای و سرد شدن فضای انتخابات در داخل کشور خوشایند برخی‌هاست. بعضی‌ها فکر می‌کنند که بدون زحمت وارد مجلس،ریاست جمهوری و شورای شهر می‌شوند. عدم مشارکت مردم باعث می‌شود که آن تفکر حیطه اختیارات خود را وسیع‌تر کند و آن وقت قوانینی را تصویب می‌کند که مردم دیگر به راحتی نمی‌توانند از آن خارج شوند.

علیخانی ادامه داد: بنابراین اگر می‌خواهیم وضعیت بدتر از این نشود باید در انتخابات شرکت کنیم. حتی معقتدم از بین نامزدهای ریاست جمهوری هم می‌توان به افرادی رای داد که وضع از این بدتر نشود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: