• چهارشنبه ٤ دی ١٣٩٨-١٣:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٦٧
حجت نظری در افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت تفریحات؛

مدیریت شهری آمادگی دارد بسترهای بهره برداری بیشتر از صنعت تفریحات در جهت نشاط اجتماعی را فراهم کند

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری آمادگی این را دارد تا بسترهای لازم برای بهره برداری بیشتر از صنعت تفریحات در جهت نشاط اجتماعی را فراهم کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها با تاکید بر اهمیت نشاط اجتماعی خاطر نشان کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری  رویکردمان نسبت به حوزه های مختلف فرهنگی از جمله ورزش، سلامتی ، تفریحات و نشاط اجتماعی متفاوت باشد و از این رو بر موضوعاتی همچون زیست‌شبانه تاکید شد که متاسفانه با توجه به مشکلاتی که وجود دارد هنوز انتظارات ما محقق نشده است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به ورزش همگانی خاطرنشان کرد: شورای شهر هیچ گاه خود را به عنوان متولی امر تفریحات نداسته و همچنین انتظاری نمی‌رود تا این شورا در مدیریت شهری و همچنین تفریحات به عنوان یک نهاد تصدی‌گر عمل کند. درحالیکه انتظار می‌رود تا شما  فعالان صنعت تفریحات در این حوزه وارد شوید و دست اندرکاران به خصوص مدیریت شهری بسترهای لازم را برای صاحبان این صنعت را فراهم کنند ، تا شاهد رشد نشاط اجتماعی و توسعه تفریحات در سطح شهر باشیم. اگر این اتفاق در پایتخت رقم‌ بخورد می‌توانیم تهران را به عنوان یک الگو برای دیگر شهرهای کشور معرفی کنیم.

نظری یکی از مشکلات جامعه امروز ما را رشد افسردگی و کم شدن نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: این  پدیده می‌تواند اهمیت زحمات شما را دو چندان بکند و ما این آمادگی را داریم تا با شما فعالان صنعت تفریحات در بخش‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب همکاری دوجانبه ای داشته باشیم و حتی این آمادگی را داریم تا با همکاری های فراسازمانی موانع موجود در سایر ارگان ها را با همکاری بیشتر برطرف کنیم.

رئیس کمیته نشاط اجتماعی شورای شهر با اشاره به موانع نشاط اجتماعی،خاطر نشان کرد: متاسفانه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بعضی‌ها از نشاط مردم خوششان نمی‌آید و یکی از موانع ما تا به امروز همین بوده و بعضی‌‌ها فکر می‌کنند که مردم فقط باید گریه کنند و در مراسم عزا و مراسم‌هایی که حزن‌انگیز است حضور پیدا کنند و این موضوع باعث شده است هر جایی که ما خواستیم به سمت نشاط اجتماعی حرکت کنیم و تفریحات را توسعه دهیم. صداهایی برآمده که‌ ای وای این‌ها قرار است که با دین شما بازی کنند و شما بدانید که همه این‌ها دروغ بزرگی است که به جامعه می‌گویند و برای بسته نشدن دکان خودشان است.

وی در پایان از فعالان صنعت تفریحات که برای نشاط مردم و تفریحات مردم تلاش می‌کنند تشکر کرد و قول داد تا با همکاری مدیریت شهری این اقدامات توسعه یابد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: