• سه شنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٨-١١:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٠٤٨
محمد جواد حق شناس بیان داشت: 4-165

شجاعت پذیرفتن حقوق نیمی از ملت نیاز امروز مدیریت کلان نگرجامعه است

حق شناس با ابراز اندوه و تاسف از فاجعه خودسوزی سحر خدایاری اظهار داشت: شجاعت برای پذیرفتن سلیقه دیگران و شجاعت برای پذیرفتن حقوق نیمی از ملت نیاز امروز مدیریت کلان نگرجامعه است و بسیار ضروری است.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای با اشاره به خودسوزی سحر خدایاری یادآور شد: مدت هاست که موضوع حضور بانوان در ورزشگاهها برای تماشای بازی فوتبال در صدر اخبار جامعه قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه  فاجعه خودسوزی سحر،که به دختر آبی شهرت یافت یک  داستان غم انگیز برای همه دلسوزان میهن و ایران عزیز تبدیل شده است خاطر نشان ساخت: خبر اینکه یک دختر در ایران برای تماشای فوتبال خودش را آتش زده است ! تصویری از ایران با چند هزار سال سابقه تمدنی به دنیا نشان داده است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به اینکه در همه جای دنیا میلیاردها دلار بودجه صرف می شود تا بلکه بتوانند مردم را به ورزشگاهها بکشانند افزود:  تلاش بسیاری صرف می شود تا مردم بجای افسردگی ها و تنهایی ها و رکود ها و رخوت ها در فضای ورزشگاهها در شور و هیجانی جمعی با تقویت احساس همبستگی ملی و تخلیه احساسات و هیجانات خود را داشته باشند. برای آنکه تعادل و سلامت جامعه حفظ شود .

 

 

 

محمد حق شناس تاکید کرد: جامعه امروز ما دچار بحران ها و آسیب ها و کژرفتاریهای متعددی است. نیمی از جامعه ما یعنی زنان این مرز و بوم با بیشترین فشارها و سختی ها مواجهند. امروز مدیریت شهری تهران در کنترل آسیب های اجتماعی ریشه دار جامعه با تنگناهای جدی مواجه است .

 

وی ادامه داد: آسیب های امروز جامعه ما نیاز به توجه ،کنترل و ترمیم این آسیب ها نیاز به ابتکار عمل و شجاعت همراه با رویکردی جامع نگر دارد .

 

به گفته حق شناس شجاعت برای پذیرفتن سلیقه دیگران و شجاعت برای پذیرفتن حقوق نیمی از ملت نیاز امروز مدیریت کلان نگرجامعه است و بسیار ضروری است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در بخش پایانی سخنانش یادآور شد: اگر بخواهیم همیشه با   بستن هاو محدود کردن ها جامعه را اداره کنیم مطمئن باشیم در جایی شکست را خواهیم پذیرفت .

 

حضور زنان با حفظ و رعایت جوانب شرعی و اخلاقی در ورزشگاهها فقط نیاز زنان و دختران جامعه نیست بلکه نیاز همه جامعه است. ضرورتی برای سلامت اجتماعی و نشاط جوانان و افزایش همبستگی ملی ماست .

 

از شهردارمحترم تهران انتظار و درخواست دارم برای تحقق شایسته و مناسبتر این مهم در سطح بوستانها و ورزشگاهها آمادگی و همکاری خود را با سازمانها و نهادهای مسئول اعلام دارد

 

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: