• يکشنبه ٣ آذر ١٣٩٨-١٣:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٥٤٧
حق شناس مطرح کرد: 5-178

طرح "سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹" تاثیری بر لایحه بودجه نخواهد داشت

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت:طرح "سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹" تاثیری بر لایحه بودجه نخواهد داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حق شناس در جریان بررسی طرح "سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹شهرداری تهران" در   مخالفت با کلیات یک فوریت طرح گفت : سال ها است که سیاستهای اجرایی و الزامات برای بودجه سال ۹۹، وقت جدی از شورای شهر و کمیسیونها گرفته و این در حالی است که این امر کار بیهوده و عبثی بوده است .

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته همچنین طرح فوق نیز بارها تکرار شده بود، تصریح کرد :با اینکه این طرح وقت و انرژی زیادی از کمیسیونهای گرفت اما تاثیری روی لایحه بودجه نگذاشت و بی اثر بوده است .

عضو شورای شهر با بیان اینکه یکبار برنامه ای بنام برنامه پنج ساله تدوین شده است که آن برنامه میتواند چراغ راه باشد افزود:بودجه یک برش از یک پنجم از برنامه پنج ساله است و ما اکنون در دومین سال آن هستیم و انتظار داریم شهرداری بر اساس احکامی که شورا ارائه کرده است ،عمل کند .

حق شناس اظهار کرد :اینکه سالانه علاوه بر مصوبه ای که داشته ایم کار اضافه ای نیز تحمیل شود رویه ی درستی نیست .ما در کمیسیون با کلیات این روند مخالفت داشته چرا که این طرح موضوعیت ندارد و بطور کلی وظایف اضافی برای کمیسیونها ی تخصصی صحیح نمی باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: