• چهارشنبه ٢٩ خرداد ١٣٩٨-١٥:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٦٤٥
رییس شورای استان تهران:

هزینه مسابقات کیش از بودجه شورا نبود

رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: برگزاری مسابقات فوتسال اعضای شوراهای این استان از سوی این شورا تایید شده بود اما هزینه آن از بودجه مستقیم شورا تامین نشده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره برگزاری مسابقات فوتسال اعضای شوراهای استان تهران در کیش که با انتقاد و دستور استاندار تهران برای پیگیری این موضوع مواجه شده اظهارداشت: این مسابقه، ششمین دوره مسابقات فوتسال اعضای شوراهای اسلامی استان تهران بود که به طور خودجوش و هرسال بین اعضای شوراهای شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: سال گذشته این مسابقات در مشهد و سال های پیش نیز در سایر استان‌ها برگزار شده بود.

فخاری ادامه داد: شوراها بین خودشان کمیته های اجرایی، مالی و فنی برگزاری مسابقات را تشکیل داده‌اند و این مسابقه را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در همه دوره ها یکی از اعضا، مسئولیت پیگیری موضوع را بر عهده می‌گیرد، افزود: برگزاری این مسابقه توسط شورای استان تأیید شده است اما سیاست‌های مالی و اجرایی آن توسط کمیته‌های مالی و اجرایی تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات هم جنبه تفریحی دارد هم جنبه اجتماعی و اعضای شوراهای مختلف استان در کنار هم در یک فضای اجتماعی قرار می‌گیرند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به موضوع انتقاد استاندار تهران برای برگزاری این مسابقات در کیش گفت: گزارش مالی این مسابقات روشن است و اگر لازم باشد به استحضار استاندار می‌رسد، هر چند کیش بخشی از ایران است و در فصل گران هم به این جزیره نرفته‌اند، بلکه نتیجه جمع‌بندی کمیته اجرایی این بوده که در کیش برگزار شود و از تخفیف‌هایی نیز استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: هزینه برگزاری این مسابقات به طور مستقیم از بودجه استان تهران نیست.

 

فخاری با اشاره به بازتاب های مربوط به انتشار مطالب در خصوص برگزاری این مسابقات در کیش در فضای مجازی اظهار داشت: ترجیح می‌دهیم مسائل حقوقی را در کانال‌های خبری و توئیتر دنبال نکنیم و اگر لازم باشد گزارش ها به استاندار تهران ارائه می‌شود.

به گفته وی ارتباط شورای استان تهران با استانداری پویا و در فضای مناسب تبادل نظر است.

 

وی ادامه داد: این موضوع نیز مساله حادی نیست و ترجیح ما این است که در توئیتر مسائل حقوقی را دنبال نکنیم.

 

به گزارش ایرنا مسابقات فوتسال اعضای شوراهای اسلامی استان تهران از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ خرداد در جزیره کیش برگزار شد.

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران دوشنبه شب با انتشار توییتی به برگزاری مسابقات فوتسال مربوط به شورای اسلامی این استان در جزیره کیش واکنش نشان داد و انتقاد کرد؛ وی نوشت: آرای مردم حق الناس و شفاف سازی منابع مالی برگزاری مسابقات فوتسال از سوی اعضای شوراهای اسلامی استان تهران در جزیره کیش به منزله حفظ حقوق بیت المال و صیانت از آرای است.

وی تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی هیچ توجیهی برای برگزاری مسابقات کیلومترها دورتر از استان تهران پذیرفتنی نیست.

 

استاندار تهران همچنین اعلام کرده بود که دستور داده این موضوع پیگیری و با خاطیان برخورد شود

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: