• شنبه ٣٠ فروردين ١٣٩٩-٠٩:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٠١
سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضع ما در تولید ماسک و مواد شوینده بهتر از آمریکا و اروپاست

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تولید روزانه ۴ میلیون ماسک در کشور گفت: وضع بهتری نسبت به آمریکا و اروپا داریم.

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر برای مقابله با کرونا دو دیدگاه وجود دارد، که یک دیدگاه معتقد است تنها یک هفته دیگر می توانیم محدودیت ها را به شکل کنونی تحمل کنیم و دیدگاه دیگر معتقد است که کسب و کار و سایر فعالیتها را پس از پایان فروردین می توان شروع کرد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تا ۲۰ فروردین کار بزرگی برای مقابله با کرونا انجام شده است، اظهار کرد: در شرایطی که مردم در این ایام باید به دید و بازدید می پرداختند، اما به خاطر مقابله با کرونا از این کار خودداری کردند و همین وضعیت نشان داد شرایط ما در مقایسه با آمریکا و اروپا تفاوتهای مهمی دارد.

میر لوحی با بیان اینکه سوال مهم این است که تا کجا می توان کار و فعالیت را تعطیل کرد، گفت: برخی خواستار ادامه تعطیلی تا ۱۵ روز دیگر هستند و برخی دیگر هم معتقدند که نمی توان جنبه های اقتصادی را نادیده گرفت، زیرا ممکن است آسیب های تعطیلی بخش های اقتصادی سخت تر از کرونا باشد.

میر لوحی با تاکید بر اینکه از نظر من شهر تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: قرنطینه نظامی امکان پذیر نیست، چنانچه در کشور چین هم برای تامین مواد غذایی و مواد شوینده مراکزی فعال بودند و ما هم می توانیم درخانه ماندن را به همان شکل عملیاتی کنیم.

میرلوحی با باین اینکه روزانه ۴ میلیون ماسک در کشور تولید می شود، اظهار کرد: وضعیت ما در حوزه تولید مواد شوینده و ماسک خیلی بهتر از کشورهای اروپایی و آمریکاست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: