• سه شنبه ١٥ تير ١٤٠٠-١٣:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٥٨
سید محمود میر لوحی در جریان بررسی حسابرسی سازمان عمرانی مناطق:

در دوره چهارم برای هر تهرانی 10 میلیون تومان بدهی باقی گذاشتند

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترجیع بند گزارش های حسابرسی سالهای دوره چهارم مدیریت شهری حاکی از بدهی های انباشته، واگذاری های غیر ضابطه مند و عدم رعایت مسائل بیمه ای بوده که حاصلش 69 هزار میلیارد تومانی بدهی بوده یعنی برای هر تهرانی 10 میلیون تومان بدهی باقی گذاشتند و اگر امروز اقدامات شورا نبود این بدهی به بیست میلیون تومان به ازای هر تهرانی می رسید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در سیصد و هشتمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان عمران مناطق مربوط به سال مالی 94 گفت: ترجیع بند گزارش های آقای فراهانی در خصوص حسابرسی سازمان ها وش رکت ها مربوط به سال های  93 و 94 و 95 این است که بدهی های انباشته و  واگذاری های غیر ضابطه مند و عدم رعایت مسائل بیمه ای و مالیات های فراوان برای مدیریت شهری به جا گذاشتند و آن وقت از بدهی 69 هزار میلیارد تومانی هم تعجب می کنند.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: عملکرد های مدیریت شهری در سالیان مورد اشاره نتیجه اش این شد که سازمان تامین اجتماعی در سال 96 حساب های های شهرداری تهران را توقیف کرد .

میر لوحی گفت: عملکرد مدیریت گذشته به گونه ای بود که برای هر تهرانی 10 میلیون تومان  بدهی باقی  گذاشتند و اگر  این شورا نبود و این اقدامات را انجام نمی داد اقداماتی نظیر حسابرسی شفاف این بدهی ها به بیست میلیون تومان می رسد. وی افزود: اگر اقدامات این شورا نبود امروز بدهی های مدیریت شهری افزایش می یافت و باید 400 تذکر می دادیم ، نمی دانم چرا دوستان نمی خواهند واقعیت ها را  بپذیرند اینکه  بی انضباطی ها را به مدیریت شهری تحمیل کردند و حال می خواهند  تلاش این شورا را نادیده  بگیرند.

8-308

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: