• پنج شنبه ٧ شهريور ١٣٩٨-١٦:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٨٧٤
حبیب‌زاده در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تهران سالانه یک میلیون تن آسفالت احتیاج دارد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سالانه یک میلیون تن آسفالت توسط شهرداری تهران تأمین می‌شود، گفت: در این شرایط دیگر نیازی به خرید از بیرون مجموعه نداریم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شهر تهران سالانه یک میلیون تن آسفالت ریزی احتیاج دارد، گفت: در حال حاضر شناسایی مکان‌های نیازمند آسفالت ریزی با مشاهده عینی امکان پذیر نیست و این کار به صورت سیستمی انجام می‌شود.

او افزود: در این فرآیند کد محلی که نیازمند به آسفالت است به معاونت عمرانی ارسال می‌شود و در آنجا بخش آسیب دیده را به ترتیب اولویت و میزان آسفالت تولیدی، مرمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: لکه گیری خیابان کوشا در دستور کار مدیریت شهری

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سالانه یک میلیون تن آسفالت توسط شهرداری تهران تأمین می‌شود، گفت: در این شرایط دیگر نیازی به خرید از بیرون مجموعه نداریم و این فرآیند موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

حبیب‌زاده تصریح کرد: مکان‌هایی که نیاز به آسفالت دارند توسط دستگاه‌های مخصوص رصد می‌شوند و سپس کد آن‌ها به معاونت فنی و عمرانی ارسال می‌شود و آن‌ها بر اساس کد دریافتی، اقدام می‌کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: