• سه شنبه ١٨ تير ١٣٩٨-١٥:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤٦٢
علی اعطا درگفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

شهرداری ملزم به برگزاری گفت‌وگو بین کاندیداهای شورایاری‌ها شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در جلسه‌ای که میان شورای شهر و بخش اجرایی و تبلیغاتی ستاد انتخابات شورایاری‌ها برگزار شد، شهرداری ملزم به برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو بین داوطلبان شورایاری‌ها شده است.

ه گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: بیش از 12 هزار و 300 نفر به عنوان داوطلب در انتخابات شورایاری‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: در شورای شهر از بخش اجرایی و تبلیغاتی ستاد انتخاباتی شورایاری‌ها دعوت به عمل آمد و آنها گزارشی در مورد برنامه‌های صورت گرفته ارائه دادند و در این جلسه مصوباتی داشتیم و بر اساس مصوبه‌ای قرار شد شهرداری در سطح محلات ساز و کاری فراهم کند تا داوطلبان بتوانند گفت‌وگوی عمومی داشته باشند و جلساتی به صورت مناظره بین کاندیداها برگزار شود.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: مؤسسه همشهری نیز ملزم شد به موضوعات محله‌ای جهت ارائه طرح و ایده داوطلبان بپردازد و شهرداران مناطق نیز از طریق معاونت امور مناطق شهرداری ملزم به جلب مشارکت مردم جهت شرکت در انتخابات شدند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: