• شنبه ٢٥ فروردين ١٤٠٣-١٥:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٦٢
چمران در یکصدو شانزدهمین پویش امید و افتخار:

عمران و آبادانی برای آسایش و آرامش شهروندان است/ مدیریت شهری پیگیر آبادانی شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در آیین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری با بیان اینکه معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در خدمت به شهروندان کوشا است، اظهار داشت: عمران و آبادانی برای آسایش و آرامش شهروندان است و مدیریت شهری به جد پیگیر آبادانی شهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشين آلات سنگین معاونت فنی عمرانی، با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورا،سید علی قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ ،هادی حق بین معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و دیگر مدیران مدیریت شهری در منطقه ۲۰ شهرداری تهران برگزار شد.

مهدی چمران با تبریک عید سید فطر و تسلیت برای شهدای والا مقام غزه مظلوم و مقتدر ضمن قدر دانی از فعالیت های معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران برای کوشا بودن در خدمت رسانی به شهروندان تهرانی تصریح کرد: عمران و آبادانی های که در دوره مدیریت فعلی در حال انجام است برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر شهروندان تهرانی است و به جد موضوع عمران و آبادانی در شهر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: وقتی در شهر بحث عمران و آبادانی به وجود می‌آید و کارخانه های متعددی به کار می‌افتند و اشتغال و رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت و به جد دنبال اشتغال و رونق اقتصادی هستیم و در ادامه در بحث بافت فرسوده نیز باید عملکرد مؤثر داشته باشیم تا کارخانه ها همچنان رونق داشته باشند.

چمران افزود: افتتاح پل امروز در بحث ترافیک و آلودگی هوا بسیار مؤثر خواهد بود و در بودجه امسال هم مبلغ قابل توجهی برای بحث ترافیک در نظر گرفته ایم و امیدواریم واگن های و اتوبوس ها هر چه سریعتر به ناوگان وارد شوند تا بتوانم موضوع ترافیک که یکی از دغدغه های اصلی در شهر تهران است اقدام خوبی در رفع ترافیک داشته باشیم.
وی در پایان ضمن قدر دانی از همه تلاش گران در حوزه عمران در شهر تهران گفت : گذشتگان ما ابنیه های به یادگار برای ما گذاشته اند و یکی از فخر های ما در جهان بحث ابنیه های تاریخی در کشور عزیزمان ایران است و ما هم باید برای آیندگان خود بناهای با مقاومت و نمای زیبا به یادگار و استفاده قرار بدهیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: