• سه شنبه ٢١ فروردين ١٤٠٣-١٢:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٥٥
آخوندی خبر داد:7-226

تصویب بهای خدمات استفاده از مراكز تفریحی باغ پرندگان تهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تصویب لایحه «اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از مراكز تفریحی - بازدید از مجوعه باغ پرندگان تهران» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست‌وبیست‌وششمین جلسه علنی شورا پیرامون بررسی لایحه «اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از مراكز تفریحی - بازدید از مجوعه باغ پرندگان تهران» اظهار کرد: لوایح تعیین بهای خدمات به مرور درحال بررسی است و تعدادی از آن آماده شده که یکی از آن بهای خدمات مجموعه باغ پرندگان است.
وی ادامه داد: شهرداری لایحه ای را برای بهای خدمات مجموعه باغ پرندگان ارائه کرده که هزینه های مجموعه را حساب و قیمت جدید را اعلام کرده است که براساس آن، پیشنهاد شهرداری ۱۳۵ هزار تومان است.
آخوندی بیان کرد: باتوجه به بررسی های انجام شده، نهایتا کمیسیون خدمات شهری و برنامه و بودجه به نتیجه رسید که این عدد را به ۹۰ هزار تومان کاهش دهد، چراکه معتقد هستیم همه هزینه‌های این مجموعه را نباید از مردم دریافت کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ادامه داد: عدد پیشنهادی شورای شهر هزینه‌های این مجموعه را پاسخگو نیست اما شهرداری باید برای تأمین هزینه های مجموعه فکری کند.
وی گفت: برای بازدید کنندگان خارجی مبلغ ۳۰ دلار در نظر گرفته شده همچنین بهای ورودی پارکینگ پیشنهاد شهرداری ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود که آن را هم به ۱۵ هزار تومان کاهش دادیم و به ازای هر نیم ساعت توقف در پارکینگ، مبلغ ۳ هزار تومان لحاظ خواهد شد. 
آخوندی خاطر نشان کرد: در زمان های کمبود مراجعه و بازدیدکننده، شهرداری تقاضای ۱۵ درصد کاهش قیمت را داشته اما نظر کمیسیون مشترک (خدمات شهری و برنامه و بودجه) ۲۰ درصد کاهش قیمت بود.
در نهایت قبمت پیشنهادی بلیت تصویب شد و درباره بهای ورودی پارکینگ مقرر شد تا ۳ ساعت اول مبلغ ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان دریافت شود و سازمان زیباسازی نیز در تبلیغ این مجموعه همکاری لازم را داشته باشد.
این لایحه با اکثریت آرای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
 
کد خبر: 7-226

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: