• يکشنبه ٢٧ اسفند ١٤٠٢-١٢:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٩٢
پیرهادی: 7-223

شورای شهر از اقدام خداپسندانه برای کمک به سیل زدگان سیستان دریغ نمی کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص کمک به مردم سیل زده سیستان گفت: شورای شهر از انجام اقدام خداپسندانه در این مسیر دریغ نمی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان تصویب لایحه دو فوریتی در خصوص کمک به سیل زدگان سیستان، گفت: ارائه مجوز این کمک به شهرداری تهران، پیام روشنی دارد که همه هموطنان در هر کجای کشور که باشند و هرگونه آسیبی که ببینند برای ما مهم است و قلب مردم تهران برای هموطنان آسيب ديده می تپد.
وی افزود: درد آنها درد ما است و خوشحالی آنها خوشحالی ما است و امروز که آنها دچار مشکل شده اند، شورای شهر با تمام وجود سعی می کند کمک کند و از هر اقدام خداپسندانه ای در این مسیر دریغ نخواهد كرد.
پیرهادی افزود: اعضای شورای شهر در جلسات قبل هم نسبت به این موضوع پیشقدم شدند 
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، از شهرداری تهران خواست شرایط مشارکت شهروندان در جهت کمک های انسان دوستانه در شهر تهران را مهیا نماید.
وی تأکید کرد: شهرداری زمینه لازم را در جهت مشارکت سمن ها و گروه های جهادی و هدایای مردمی برای کمک به مردم عزیز سیستان و بلوچستان در اسرع وقت فراهم نماید.
 
کد خبر: 7-223

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: