• يکشنبه ١٩ فروردين ١٤٠٣-١٣:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٣٣
پیرهادی: 6-225

در حوزه سلامت غذا نیاز به تحول جدی داریم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه سلامت غذا به دلیل وجود سموم زیادی که در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود، هنوز شاهد تغییر و تحول لازم در این بخش نیستیم که منجر به بیماری‌های متعددی ازجمله سرطان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری برای ترمیم حقوق کارکنان، اظهار کرد: هرچند این اقدام دیرهنگام بود اما جای تقدیر دارد. ما تأکید داشتیم که این اقدام در اولین فرصت انجام شود تا از حلاوت آن کاسته نشود؛ ضمن اینکه گفته شد که معوقات نیز پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۹ فروردین ماه روز جهانی بهداشت است؛ یادآور شد: شعار جهانی بهداشت در سال ۲۰۲۴ «سلامت من؛ حق من» است اما این سلامت و این حق توسط یک رژیم جعلی، از بین رفته و آنان پزشکان و پرستاران و شهروندان را به خاک و خون می کشند. کاش سازمان بهداشت جهانی نسبت به موضوع غزه بیانیه ای صادر می کرد.
پیرهادی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف سازمان جهانی بهداشت با بیش از ۷۰ سال فعالیت، ارتقاء سطح سلامت شهروندان است، تصریح کرد: امیدواریم این سازمان نقش خود را در برابر فجایع غزه انجام دهد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با بیان اینکه اتفاقات بسیار بی نظیری در حوزه سلامت پس از انقلاب اسلامی رخ داده است که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: البته باید در مدیریت حوادث و بلایای طبیعی و ارتقاء سلامت خانواده شاهد تحولات بیشتری باشیم. در حوزه مدیریت پسماند هم باید تحولات بیشتری صورت بگیرد. در حوزه سلامت غذا به دلیل وجود سموم زیادی که در حوزه کشاورزی استفاده می شود، هنوز شاهد تغییر و تحول در این بخش نیستیم که منجر به بیماری های متعددی از جمله سرطان خواهد شد. درخصوص جلوگیری از مصرف دخانیات نیز باید اقدامات لازم صورت بگیرد.
 
کد خبر: 6-225

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: