• سه شنبه ٢٢ اسفند ١٤٠٢-١١:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٧٤
پیرهادی: 8-222

موفقیت های مدیریت شهری در دوره ششم نادیده گرفته نشود/ تذکر و گلایه از ناایمنی باغ کتاب پابرجاست

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موفقیت های مدیریت شهری در دوره ششم نادیده گرفته نشود، گفت: ۸۷ درصد پله های برقی در دوره گذشته غیر فعال بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در جریان دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواست تلاش کنند تا فضای معنویت  تقویت شود.
وی با اشاره به انتقاد برخی اعضای شورای شهر نسبت به بی‌توجهی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورا، تاکید کرد: این نکته مهمی است و نباید توسط شهرداری نسبت به تذکرات اعضا کوتاهی صورت بگیرد اما نباید فعالیتهایی خوبی که انجام شده و نسبت به دوره قبل تحول اتفاق افتاده را نادیده بگیریم.
پیرهادی افزود: روزی که شهرداری تهران در دوره ششم مستقر شد، بر اساس گزارش رسمی کارشناس دادگستری ، ۸۷ درصد از یونیت های پله های برقی در سطح شهر دچار مشکل بود؛ ۴۷ درصد آن کاملا خاموش بود و ۴۰ درصد یونیت‌ها هم ناایمن بود.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر این وضعیت  گذشته ادامه پیدا می کرد جان مردم و فرزندانشان دچار مشکل می شد.
وی ادامه‌داد: شهرداری قرار دادی را با شرکت مهران برای پنجاه یونیت منعقد کرده است؛  ۱۴ یونیت در حال نصب است و مابقی تا تابستان نصب خواهد شد .
وی با بیان اینکه باید اصلاح یونیت ها با سرعت بیشتری  انجام شود، افزود: روند بهبود در این حوزه اتفاق افتاده ولی با نقطه مطلوب هنوز فاصله‌ داریم.
وی از اعضای شورای شهر خواست  به اتفاقات مثبت در این دوره توجه کنند و تاکید کرد: در ابتدای دوره ۸۷ درصد پله ها خراب بوده که امروز به حدی رسیده که ۷۵ درصد پله ها سالم و در حال فعالیت است.
وی درباره  این موضوع که به برخی تذکرات اعضای بی‌توجهی می‌شود و این امر موجب انتقاد اعضای شورا است ، ادامه داد: دو تذکر درباره ناایمنی باغ کتاب به شهرداری ارسال کردم و گلایه مند هم هستم و انتظار ما این بود که مسایل ناایمن باغ کتاب حل شود، برغم تخصیص بودجه این ناایمنی ها هنوز مرتفع نشده است.

کد خبر: 8-222

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: