• سه شنبه ٢٢ اسفند ١٤٠٢-١١:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٧٣
در صحن شورا مطرح شد7-222

واکنش سخنگوی شورای شهر به مصاحبه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص مصاحبه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو راجع به مسائل و مشکلات پیش آمده در مترو، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وجود آرامش ناشی از عقلانیت در برابر کارهای هیجانی، اظهار کرد: ما در شورای اسلامی شهر تهران مخاطب این توصیه حضرت آقا به مجلسیم که فرمودند باید در مجلس آن حالت سکینه لازم  و آرامش عقلانی لازم وجود داشته باشد. اینکه من عرض می‌کنم؛ آرامش ناشی از عقلانیت در مقابل کارهای هیجانی است. کارهای هیجانی احساسی تصمیم گیری های دفعی، اینها نبایستی  وجود داشته باشد‌.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در خصوص مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو باید بگوییم که فرمایشاتی از سوی ایشان در رسانه ها در حال انتشار است که یا درست است و یا نیست. اگر درست نیست باید موضع گیری کند و اگر بخشی از آن درست است؛ در تناسب با جریان انقلابی و تلاش سخت راهبران و نیروهای مترو، حتماً باید جوابگو باشد.
نادعلی تصریح کرد: شنیدن این حرف ها بسیار تلخ بود، بنده انقلابی گری را با افتخار از آقای زاکانی یاد گرفتم. اگر آقای درستی این مباحث را مطرح کرده باشد در تراز شهردار و نیروهایی که در شهرداری تهران زحمت می کشند؛ نیست.
 
کد خبر: 7-222

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: