• يکشنبه ٢٩ بهمن ١٤٠٢-١٠:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٦٣
آقامیری مطرح کرد:3-216

اتمام پروژه کندروی شمالی بزرگراه آزادگان زودتر از موعد پیش‌بینی شده

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بزرگراه آزادگان معبر ویژه ای است؛ گفت: اقدامات اصلاحی خوبی دراین معبر انجام شده و پروژه کندروی شمالی این بزرگراه، زودتر از موعد پیش‌بینی شده به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته، کندروی شمالی بزرگراه آزادگان به طول ۳.۶ کیلومتر به بهره برداری رسید؛ اظهار کرد: این بزرگراه تنها معبر داخل شهری است که حجم بارگذاری ترافیکی بالایی دارد و در هیچ نقطه ای از کشور، چنین معبری را نداریم که این میزان ترافیک را داشته باشد.
وی افزود: به دلیل دسترسی از معابر مختلف به سمت این بزرگراه، بزرگراه آزادگان معبر ویژه ای است و جا داشت که شهرداری امور ویژه ای در این بزرگراه انجام دهد و نواقص برطرف شود.
آقامیری با بیان اینکه در فضای سبز و ایجاد رفیوژهای این بزرگراه هم باید ترمیم صورت بگیرد؛ تصریح کرد: اقدامات اصلاحی خوبی انجام شده و طرحی که در ۲۴ ماه پیش بینی شده بود در ۲۰ ماه به نتیجه رسید که اقدام ارزشمندی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیر از بانوان انقلابی در صحن شورا، یادآور شد: در رابطه با پیشینه فعالیت های این بانوان هیچ سخنی به میان نیامد و از ساده زیستی و دلبستگی این افراد به انقلاب سخنی گفته نشد. در زمانه‌ای که ارزش زن را در حد یک کالای تجاری پایین می آورند؛ باید به این بانوان توجه ویژه شود.
 
کد خبر: 3-216

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: