• شنبه ٢٨ بهمن ١٤٠٢-١٤:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٥٨
نادعلی خبر داد

تخصیص بیش از ۱۴ همت از بودجه ۱۴۰۳ به موضوعات فرهنگی و اجتماعی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ۱۵۰ همت بودجه مصوب شهرداری تهران در شورا برای سال آینده بیش از ۱۴ همت به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از شهر، علیرضا نادعلی با بیان اینکه تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل در حوزه فرهنگی و اجتماعی طرح‌هایی را به عنوان اولویت در سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر این طرح‌ها، اجرای پروژه‌ها و طرح‌های امسال نیز در سال آینده تداوم خواهد یافت و ناچاریم برای تمام این بخش‌‎ها اعتبار در نظر بگیریم.
وی با اعلام اینکه در بودجه‌ریزی بخش فرهنگی احکام برنامه چهارم توسعه نیز مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد: با توجه به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن، اقدامات مربوطه در مجموعه‌هایی از جمله سازمان ورزش، سازمان فرهنگی و هنری و مؤسسه همشهری دنبال خواهد شد.
نادعلی تأکید کرد: با توجه به کاهش بودجه بخش فرهنگی نسبت به سایر بخش‌ها از جمله حمل و نقل سعی بر این بود که اولویت‌ها به گونه‌ای تعیین شود که تلاش بخش اجرایی شهرداری برای به ثمر رساندن طرح‌های این حوزه توسعه پیدا کند.
وی همچنین تصریح کرد: از ۱۵۰ همت بودجه مصوب شهرداری تهران در شورا برای سال آینده بیش از ۱۴ همت به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته که رشد قابل توجهی نسبت به بودجه امسال دارد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: