• شنبه ١٤ مرداد ١٤٠٢-١٣:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٤٦
نادعلی:

عقب ماندگی ها در حوزه مشارکت محله ای جبران خواهد شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با دستورالعمل‌هایی که در ستاد هماهنگی مشارکت محله‌ای به تایید و تصویب می‌رسد، عقب‌ماندگی‌هایی که پیش از این در حوزه وجود داشته، جبران خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص برگزاری اولین جلسه ستاد مشارکت محله‌ای پس از انتخاب مهدی چمران به عنوان رئیس این ستاد، اظهار کرد: اولین ستاد هماهنگی مشارکت محله ای با حضور تمام اعضا تشکیل شد و از همان ابتدا با تصویب دستورالعمل اجرایی برای محلات شهر همراه بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه اولین دستورالعمل با محوریت انتخاب ناظرین پنج تا هفت نفره در سطح محلات اصلاح و تصویب شد، خاطرنشان کرد: قرار بر این است که هر هفته جلسات با دستورات مشخصی تشکیل و موارد مورد نظر توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سایر اعضای شورا ارائه شود.
وی تأکید کرد: تمام تلاش ما در ستاد هماهنگی مشارکت محله‌ای این است که با همکاری تمام اعضا و اصلاح و تصویب دستورالعمل‌ها در این نظام شکل گرفته، عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود.
نادعلی با بیان اینکه رفع مشکلات محلات به دستورالعمل‌های اجرایی نیاز دارد، تصریح کرد: این دستورالعمل‌ها را شورا ارائه می‌دهد و نوع اتفاقاتی که قرار است توسط ناظرین شورا در محلات روی دهد، مشخص می‌شود.
وی یادآور شد: بخش‌هایی از دستورالعمل‌ها را نیز شهرداری پیشنهاد خواهد داد که در جلسات اصلاح، تأیید و تصویب می‌شود و پس از تصویب در سطح محلات اجرایی خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: